کد خبر : 154565
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 12:38
-

رضایی: بعد از خواندن پروتکل مسابقات خنده‌ام گرفت

رضایی: بعد از خواندن پروتکل مسابقات خنده‌ام گرفت

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در مورد پروتکل برگزاری مسابقات ورزشی گفت: بعد از خواندن پروتکل مسابقات خنده‌ام گرفت چون اگر مسابقات را لغو می‌کردند، بهتر بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در مورد پروتکل برگزاری مسابقات ورزشی گفت: بعد از خواندن پروتکل مسابقات خنده‌ام گرفت چون اگر مسابقات را لغو می‌کردند، بهتر بود.

فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان از اواسط تیر آغاز می‌شود و تیم‌های ملی حفاری اهواز، مس رفسنجان، هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپای تهران که به این مرحله راه پیدا کرده‌اند از اواسط خرداد فرصت تمرین دارند.

عاطفه رضایی، سرمربی تیم مس رفسنجان درباره برگزاری مسابقات گفت: از ابتدا هم موافق برگزاری مسابقات بودم چون باشگاه و تیم یک فصل زحمت کشیده‌اند و اسپانسر هزینه کرده است بنابراین لیگ باید نتیجه داشته باشد اما تابع تصمیمات فدراسیون هستیم.

او در مورد زمان آماده سازی تیم‌ها برای حضور در پلی‌آف گفت: کار خیلی سخت است چون بازیکنان آمادگی بدنی و انگیزه قبلی را ندارند با این حال باید ببینیم شرایط بدنی آنها در تمرین چگونه است. امیدوارم در این مدت به سطح لازم آمادگی برسیم.

رضایی در واکنش به این موضوع که به دلیل زمان کوتاه آمادگی بازیکنان، احتمال مصدومیت آنها در جریان مسابقات بالا می‌رود، بیان کرد: برای شروع لیگ هم همین‌قدر زمان داریم. همیشه از تیم‌مان می‌خواهیم که یک ماه قبل از مسابقات به تمرین بیایند. علاوه بر این فاصله بین مسابقات هم خوب است، بنابراین فکر نمی‌کنم مشکل خاصی پیش بیاید.

او در مورد شانس قهرمانی تیم خود در لیگ گفت: انگیزه بازیکنان پیش از شیوع کرونا خیلی بالا بود و مطمئن بودیم که توانایی رسیدن به فینال را داریم اما اکنون آمادگی بدنی آنها پایین آمده و کرونا هم ترس دارد. از طرف دیگر شرایط بر اساس پروتکلی که فرستاده‌اند خیلی سخت است. با این حال سعی می‌کنیم به هدفمان برسیم اما در فوتسال نمی‌توان نتیجه را از قبل پیش‌بینی کرد.

رضایی اجرای پروتکل بهداشتی مسابقات ورزشی را “خیلی سخت” دانست و بیان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ‌کس بتواند تمام موارد پروتکل را اجرا کند، حتی بعد از خواندن دستعورالعمل خنده‌ام گرفت چون اگر مسابقات را لغو می‌کردند، بهتر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.