کد خبر : 10158
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مهر 1393 - 9:28
-

پخش مستقیم بازی های شهروند ساری از شبکه استانی

پخش مستقیم بازی های شهروند ساری از شبکه استانی
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری از پخش زنده دیدار حساس این هفته تیمش برابر تأسیسات دریایی تهران خبر داد.

 سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با وجود همه تلاش هایی که در طول سال های حضور شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال کشور برای پخش زنده مسابقات خانگی انجام شد اما این امر بدلایل مختلف صورت نگرفت.

 وی افزود: با رایرنی های صورت گرفته، ان شالله از این هفته شاهد پخش زنده مسابقات خانگی تیم فوتسال شهروند ساری از شبکه استانی مازندران (تبرستان) خواهیم بود تا علاقه مندان این تیم مردمی در سراسر مازندران و حتی کشور در جریان مسابقات این تیم قرار گیرند.

 نجاریان از تغییر ساعت برگزاری دیدار این هفته شهروند ساری و تأسیسات دریایی تهران خبر داد و اذعان داشت: این دیدار بدلیل پخش زنده یک ساعت زودتر یعنی از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

 وی از تلاش های مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران جهت پخش زنده دیدارهای خانگی تیم فوتسال شهروند ساری تقدیر کرد و گفت: این مسأله که از خواسته های بحق جوانان و فوتسال دوستان مازندرانی بوده قطعاً باعث رونق بیش از پیش این رشته ورزشی در استان خواهد بود.

 مدیرعامل شهروند ساری در خصوص دیدار حساس این هفته تیمش برابر تأسیسات دریایی تهران نیز گفت: با وجود اینکه تا به اینجای کار با بدشانسی نتوانسته ایم امتیازات لازم را کسب کنیم اما بحمدلله تمرینات تیم در نظم و انضباط کامل زیر نظر آقای ابطحی پیگیری شده و محروم و مصدومی برای بازی روز جمعه نداریم.

 نجاریان همچنین از پایان دوران نقاهت مرتضی عظیمایی خبر داد و گفت: مصدومیت این بازیکن تأثیرگذار که مربوط به سال گذشته بوده است کمی طولانی شده بود. خوشبختانه عظیمایی از این هفته با صلاحدید کادر فنی می تواند دقایقی را به میدان برود. امیدواریم با اضافه شدن مرتضی مشکل گلزنی ما به حداقل برسد.

 گفتنی است، دیدار تیم های شهروند ساری و تأسیسات دریایی تهران در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۱ مهرماه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

تورو خدا دیگه پخش نکنین،ابروی کل مازندران و با فحاشی به اسطوره ایران آقای گل جهان با این تیمشون بردن.
با این نتایج ،آقای نعمتی داره نزدیک میشه به تیم

وحید ریحانی پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

از پخش مستقیم بازی های فوتسال شهروند ساری بسیار راضی هستم ولی امیدوارم که تماشاچی ها برخورد خداپسندانه را رعایت کنند اگر داور و بازیکنان و… دچار اشتباه شدند انتقاد مودبانه انجام دهند