کد خبر : 20439
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 - 15:08
-

اولین چهارگانه لیگ با فرهاد فوتسال تبریز

اولین چهارگانه لیگ با فرهاد فوتسال تبریز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرهاد فخیم روز گذشته با زدن چهار گل هم ستاره هفته بود و هم تیمش را در برابر فرش آرا مشهد به یک پیروزی جالب رساند. در هفته های یش بازیکن بودند که با زدن سه گل هت تریک کردند ولی آقای گل فصل گذشته لیگ در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرهاد فخیم روز گذشته با زدن چهار گل هم ستاره هفته بود و هم تیمش را در برابر فرش آرا مشهد به یک پیروزی جالب رساند.
در هفته های یش بازیکن بودند که با زدن سه گل هت تریک کردند ولی آقای گل فصل گذشته لیگ در این لیگ توانست در یک بازی ۴ گل به ثمر برساند. فخیم در هفته ای ۴ گل زد که سه بازیکن سه گله دراین هفته داشتیم:محمد طاهری،حمید یوسفی و میثم خیام
گلزن تبریزی فوتسال که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را هم در کارنامه خود دارد ، معمولاً دیرتر از سایر گلزنان گلزنی را در هفته های لیگ شروع می کند ولی در هفته های پایانی خود را به صدر جدول نزدیک می کند.
در حال حاضر گلزن جوان مس مسلم رستمی ها با ۲۰ گل در صدر گلزنان لیگ قرار دارد و احمد اسماعیل پور و علیرضا وفایی با ۱۸ گل مشترکا در رده دوم قرار دارند و فرهاد فوتسال تبریز با ۱۶ گل در رده سوم ایستاده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

عامل بدبختیه دبیرى

سام شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸

اقا فرهاد این برد با ارزو تبریک میگم امیدورام بازم با گلزنی خودت باعث افتخار تیمت بشی

آذربايجان یکشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۵۹

یاشاسین فرهاد فخیم بازیکن باغیرت آذربایجان