کد خبر : 33221
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 تیر 1394 - 16:27
-

اسدی: مشکلات داوران را باید به طور ریشه‌ای برطرف کنیم

اسدی: مشکلات داوران را باید به طور ریشه‌ای برطرف کنیم
دبیرکل فدراسیون در جمع داوران لیگ برتر فوتسال گفت: جلسه‌ای با حضور رییس کمیته داوران، رییس کمیته فوتسال و سه نماینده از داوران لیگ برتر فوتسال جهت حل مشکلات داوران برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علیرضا اسدی در مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوران لیگ برتر فوتسال گفت: داوری موضوع بسیار حساسی است چراکه با تصمیمات داوری سرنوشت یک بازی عوض می شود. از همین رو داوران اشخاص بسیار مهمی هستند، چرا که وقتی یک داور مراحل مختلف را پشت سر می‌گذارد و در نهایت به مرحله‌ای می‌رسد که برای قضاوت در بازی ها انتخاب می شود، نشان از تکامل علم قضاوت در زمین و اثبات عدالت محوری آن فرد دارد.

وی ادامه داد: این که داوران بخصوص داوران فوتسال مشکلات زیادی دارند بر کسی پوشیده نیست و به این مشکلات واقف هستیم اما مشکلات داوری صرفا مسائل مالی نیست بلکه باید به کمک کمیته و دپارتمان داوری از نظر ساخناری این مشکلات که بخشی از آن مالی و بخش دیگر آن امکانات و حفظ جایگاه داوران است را برطرف کنیم.

دبیرکل فدراسیون در ادامه، بیان کرد: اولین قدم در رفع مشکلات رسیدن به تعامل مناسب با یکدیگر است، یعنی شما آگاه شوید و ما هم از درخواست های شما مطلع و در جهت رفع آنها قدم برداریم. البته امیدوارم شمال داوران همانند گذشته قضاوت‌های خوب و کم نقصی در لیگ آتی داشته باشید تا در آینده نزدیک مشکلات را به کم همدیگر رفع کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: داوران فوتسال علیرغم مشکلات و معوقات مالی که دارند از اهمیت زیادی برای فدراسیون برخوردار هستند به همین دلیل به زودی نشستی را با حضور رییس کمیته داوران، رییس کمیته فوتسال و سه نماینده از شما داوران فوتسال برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم کار کارشناسی را برای برطرف کردن مشکلات بطور ریشه‌ای انجام دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

. جمعه , ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۷:۳۷

باز هم وعده و وعید دروغ و باز هم سر کار گذاشتن داوران فوتسال

فوتسالی جمعه , ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

قضاوت‌های خوب و کم نقصی در لیگ آتی داشته باشید تا در آینده نزدیک مشکلات را به کمک همدیگر رفع کنیم.(آقای اسدی عزیز و محترم بنده ازشما شناختی ندارم ولی ظاهرا آدم معقولی به نظر میرسید ولی کمک متقابل چطوری میتونه باشه آدم بایدمنطقی جواب بده شما باید بدونید ومیدونید که این مشکلات بایدریشه ای وبصورت انتحاری عمل بشه باید جلسه ای که برگزار میشه خروجی داشته باشه نه مصوبه باید به داوران که عادل هستند کمک وبا خاطیان برخورد کرد والبته یک پیشنهاد غیر منطقی بدم درغیراینصورت استفاده از داوران خارجی ازکشورهای مثلا برزیل و ازبک وتایلند و… به سود لیگ ما میتونه باشه مثل بازیکن خارجی وارد ایران بشه اگرقراره بد یا بدتر را انتخاب کنی بد را انتخاب کنین.لطفا به داوران عزیز کمک کنین