کد خبر : 70899
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 12:21
-

فلاح:از صالح،شمس و ابطحی رخصت گرفتم/ امیدوارم لیگ را با موفقیت آغاز کنیم/می کوشیم مقابل گیتی پسند سربلند باشیم

فلاح:از صالح،شمس و ابطحی رخصت گرفتم/ امیدوارم لیگ را با موفقیت آغاز کنیم/می کوشیم مقابل گیتی پسند سربلند باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز ضمن مناسب ارزیابی کردن شرایط تیمش برای آغاز لیگ، از استاد ناصر صالح، حسین شمس، مهدی ابطحی و دیگر بزرگان این رشته رخصت گرفت. رضا فلاح زاده افزود: از روز چهارشنبه دوره جدید لیگ برتر فوتسال کشور آغاز می شود و تیم مقاومت همچون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز ضمن مناسب ارزیابی کردن شرایط تیمش برای آغاز لیگ، از استاد ناصر صالح، حسین شمس، مهدی ابطحی و دیگر بزرگان این رشته رخصت گرفت.

رضا فلاح زاده افزود: از روز چهارشنبه دوره جدید لیگ برتر فوتسال کشور آغاز می شود و تیم مقاومت همچون دو دوره گذشته از اعتبار فوتسال البرز دفاع خواهد کرد.
وی بیان کرد: با وجود وقفه طولانی در شروع رقابت های لیگ، شرایط تیم مطلوب است و می کوشیم در بازی مقابل گیتی پسند سربلند باشیم.
فلاح زاده با اشاره به توانمندی گیتی پسند، گفت: گیتی پسند از قدرت های فوتسال کشور است و افتخارات زیادی در آسیا به دست آورده است.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت اظهار کرد: مقاومت تیم بسیار جوانی است که از بازیکنان با انگیزه و جویای نام تشکیل شده و تلاش می کند، از ابتدای رقابت ها بازی های هوشمند و تاکتیکی ارائه کند. امیدوارم با همتی که به خرج می دهیم لیگ را با موفقیت آغاز کنیم.
وی ضمن درخواست از مسئولان استان برای حمایت از تیم مقاومت، یادآور شد: به طور قطع رسیدن به موفقیت در سایه همدلی و همکاری آسان تر به دست می آید. امیدوارم حمایت ها نسبت به دو فصل قبل بیشتر باشد.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.