کد خبر : 155811
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 13:22
-

یاری:بدقولی‌های فدراسیون فوتبال مساوی با بی انگیزه شدن بانوان فوتسالیست است

یاری:بدقولی‌های فدراسیون فوتبال مساوی با بی انگیزه شدن بانوان فوتسالیست است

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تاکنون دو سال گذشته است و هنوز بازیکن‌ها پاداش آسیایی را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری در خصوص لغو شدن مسابقات اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا تمام بازی‌ها لغو شد، از بازی‌های دوستانه گرفته تا تورنمت‌ها و مسابقات آسیایی معوقه شد.
وی تصریح کرد: بازیکنان از طریق کادر فنی و مربی بدنساز تیم در این مدت مورد ارزیابی بدنی قرار گرفتن و از نظر تمرین انفرادی در شرایط نسبی قرار دارند، بدنساز تیم ملی سطح‌های توانایی بازیکنان را سنجیده و با ارزیابی قرار گرفته برنامه‌های جدید به بازیکن‌ها ارائه شد.

وی در خصوص تمرینات یادآور شد: با توجه به اینکه بازیکن‌ها یک تمرین نسبی را انجام می‌دهند بعد از آنکه تمرینات تیم ملی را از سر بگیریم حداقل آن با یک آمادگی وارد اردو می‌شوند که لازم نخواهد بود تمرینات را از صفر شروع کنیم، به دلیل بیماری کرونا نتوانستیم تمرینات گروهی را انجام دهیم اما امیدواریم بعد از پایان یافتن ویروس کرونا بتوانیم تمرینات‌گروهی را انجام دهیم.

یاری درباره برنامه‌های جدید خود افزود: برنامه‌های تیم ملی از مرداد ماه شروع خواهد شد اما تاکنون بخشنامه‌ای در خصوص بازگشایی باشگاه‌های فوتسال بانوان به دست ما نرسیده است، با توجه به اینکه هنوز بیماری کرونا به صورت کامل از بین نرفته است و تعداد بیمارها در حال زیاد شدن است اما امیدوارم که بتوان این بیماری را تا آغاز مرداد مدیریت کرد و تیم ملی بتواند در شرایط امن و محیط سالم تمرینات خودش را شروع کند.

سرمربی تیم ملی در خصوص پاداش‌های آسیایی، گفت: دادن پاداش بازی‌های آسیایی تیم ملی فوتسال بانوان در حال پیوستن به تاریخ است، تاکنون دو سال گذشته است و هنوز بازیکن‌ها پاداش آسیایی را دریافت نکرده‌اند، مسئولین هر دفعه نقل می‌کنند که به زودی پاداش پرداخت می‌شود، اما هر دفعه بد قولی می‌کنند، کاملاً بازیکنان حق دارند انگیزه خودشان را از دست بدهند چراکه قول‌هایی داده شد و بعد به هر بهانه بدقولی شد. امیدوارم هرچه سریع‌تر فدراسیون فوتبال سر و سامان بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.