کد خبر : 156239
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1399 - 13:13
-

غلامی:از تصمیمات پراسترس سازمان لیگ کلافه شدیم

غلامی:از تصمیمات پراسترس سازمان لیگ کلافه شدیم

عضو تیم ملی فوتسال زنان گفت: مدتی است که سازمان لیگ تصمیمات خود را برای ادامه مرحله حذفی لیگ برتر از این شنبه به آن شنبه موکول می‌کند. آرامش نداریم و از این بلاتکلیفی کلافه و خسته شده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «نسیمه غلامی» اظهار داشت: سال گذشته تیم شرکت ملی حفاری اهواز تا روزهای پایانی در رده نخست جدول قرار داشت اما در مرحله پلی‌آف سوم شد.  شاید با مس ر فسنجان بازی کنیم و ببازیم. به همین دلیل دوست داریم تا مرحله حذفی برگزار شود. نمی‌دانم چرا «شیرین نصیری» مسوول برگزاری مسابقات فوتسال زنان به ما می‌گوید این شنبه یا آن شنبه تصمیم قطعی برای تاریخ برگزاری مرحله پلی‌آف گرفته می‌شود. نمی‌دانم این شنبه چه زمانی می‌رسد.

وی افزود: از اسفند سال گذشته تاکنون در حال تمرین هستم و از تمرین بی‌هدف خسته شده‌ام.  سازمان لیگ یا بگویند که این مسابقات برگزار می‌شود تا تکلیف خود را بدانیم یا اگر برپا نمی‌شود تصمیم دیگری بگیریم. اگر وضعیت خوزستان قرمز است چرا برای مردان اینگونه نیست و تنها برای فوتسال زنان رنگ وضعیت تغییر می‌کند. هیج فرقی بین زنان و مردان ورزشکار نیست. اگر فینال فوتسال مردان برپا شده فینال فوتسال زنان نیز می‌تواند برگزار شود.

عضو تیم هیات فوتبال خراسان گفت: خواهش می‌کنم هر چه سریعتر اعلام کنند که آیا این مسابقات برگزار می‌شود یا خیر. بازیکنان چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف کلافه و خسته شده‌اند. اگر فصل آینده شهریور یا مهر آغاز شود، حداقل باید ۲۰ روز استراحت داشته باشیم. از طرف دیگر اردوهای تیم ملی و بازی‌های داخل سالن و جام ملت‌های آسیا را نیز پیش‌رو داریم.

وی یادآور شد: مسوولان فدراسیون فقط به فوتبال یا فوتسال مردان اهمیت می‌دهند و همانگونه که حتی مبلغ اندکی از پول‌های آنان را نمی‌گیریم، توجهی هم به ما نمی‌شود. یکسال بازی می‌کنیم و ۷۰ میلیون تومان می‌گیریم اما مردان در یک فصل پنج میلیارد تومان پول می‌گیرند. می‌دانم که فوتبال یک ورزش جهانی و اولین ورزش کشور است و در آن شکی نیست. اما اگر مسوولان فدراسیون اهمیت کمی هم برای ما قایل شوند، چیزی از آنان کم نمی‌شود.

غلامی ادامه داد: برای فصل جدید هنوز باشگاهی با من مذاکره نکرده است و باشگاه هیات فوتبال خراسان هم برای ماندن در این فصل هم چیزی به من نگفته است. زیرا هنوز لیگ امسال تمام نشده تا باشگاه‌ها بخواهند برای فصل جدید نظر بازیکنان را بپرسند. ۸۰ درصد از مبلغ قرارداد ما را هیات فوتبال تسویه کرد و ۲۰ درصد باقی مانده را پس از برگزاری مرحله حذفی پرداخت می‌کند. حتی اگر مسابقات برگزار نشود، احتمال دارد این مبلغ باقی مانده را پرداخت نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.