کد خبر : 156512
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1399 - 15:42
-

خوراکچی: شاگردم که تمام اعتبارم را برایش گذاشتم خوب جوابم را داد/شاگرد ما رسم استاد و شاگردی را به معنی واقعی زیر سوال برده است

خوراکچی: شاگردم که تمام اعتبارم را برایش گذاشتم خوب جوابم را داد/شاگرد ما رسم استاد و شاگردی را به معنی واقعی زیر سوال برده است

محمود خوراکچی پاسخ مصاحبه های اخیر را داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی مربی فوتسال ایران در گفتگو با fut5al در مورد مصاحبه های اخیر درباره انتخاب سرمربی تیم ب و اظهارات وحید شمسایی علیه او گفت: با توجه به انتخاب اخیر سرمربی تیم ب و بعد از آن مصاحبه های برخی که گزینه ها اول تا هشتم و مبنای رتبه بندی  بر اساس نمراتی بوده که کمیته فنی آیتم بندی کرده و برای هر آیتمی نمره گذاشته بودو آقای عمادی به عنوان سرمربی انتخاب شد اما حواشی یعدش اتفاقات بدی بود.اینکه از گزینه ها برنامه گرفته بودند یا نه مهم نیست اما متاسفانه خانواده فوتسال دوباره علیه هم مصاحبه می کند که اتفاق خوبی نیست.

خوراکچی افود: این ادعا را دارم که بازیکنان و مربیان حال حاضر حدود ۸۰ درصدشان شاگردان من بودند.اما شاگردی که من به خاطرش در یک مقطعی تمام اعتبار ورزشی ام را گذاشتم و با افتخار هم این کار را می کردم و همین الان هم می گویم که پشیمان نیستم خوب جواب من را داد. یکبار برای همیشه می گویم که یک مریض  را به یک پزشک سپردند و پزشک به خانواده مریض می گوید که خوب شدن او ۵۰ درصد احتمال دارد.دو تیمی که من سرمربی آنها بودم یعنی شهرداری ساوه و پارسیان همین وضع را داشتند و شانس بقای آنها ۵۰ درصد بود. من برای تیم ساوه در نیم فصل دوم ۲۴ امتیاز آوردم. در نیم فصل دوم مقام سوم را کسب کرد.این تیم در نیم فصل اول غرق شده بود.تیم پارسیان هم به مدیران باشگاه هیچ قولی ندادم که تیم می ماند اما قول دادم که تلاشم را بکنم که تیم بماند.در نیم فصل دوم ۱۵ امتیاز کسب کردیم اما با همان امتیازات هم نتوانستیم بمانیم.من در نیم فصل دوم به این تیم ها ملحق شدم.ماندن در لیگ برتر عواملی مثل خوش شانسی هم می خواهد که ما نداشتیم.سالی که ساوه ۲۸ امتیاز آورد، ۲۴ امتیاز آن در نیم فصل دوم با هدایت من بود.حالا شاگرد ما هر دفعه این را تیغ می خواهد در چشم فوتسال بکند.

این مربی ادامه داد: شاگرد ما رسم و اصول استاد و شاگردی را به معنی واقعی زیر سوال برده است.به عنوان مذبی ایشان برایش متاسفم که این همه زحمت کشیدم.ایشان اسطوره فوتسال هستند و قابل احترام اما در زمان عصبانیت هر چیزی را می گویند.شهرداری قرچک هم در یک هفته شکل گرفت در زمان خودش بهترین نفرات را جذب کردیم و با همدلی که به وجود آمد همین الان در یک قدمی لیگ برتر هستیم و با رای کمیته استیناف در تلاش هستیم که حق به حقدار برسد.متاسف و متاثر شدم نسبت به مصاحبه های اخیر خانواده فوتسال.همیشه دوست داشتم که فوتسال یک آرامشی داشته باشد که مردم و اهالی فوتسل لذتش را ببرند اما در هر مقطعی یک ترکشی به فوتسال می خورد و این ترکش را خود شناسنامه های فوتسال می زنند.

خوراکچی خاطرنشان کرد: نسبت به نفرات گزینش شده برای تیم ب از من هم هیچ برنامه ای گرفته نشد اما من در گزینه ها بودی و نفر دوم شدم نه سوم. من قهرمانی درلیگ برتر دارم،بهترین مربی ایران شدم،نایب قهرمانی،سومی و چهارمی را دارم.با میثاق که تیم یازدهم جدول بود به رتبه پنجم رسیدیم که از حالت زنگ تفریح در آمد و به یک تیم با شخصیت تبدیل شد.چینی همگام شهرکرد را از لیگ یک به لیگ برتر آوردم.رزومه من قابل دفاع است. تمام مربیان در دنیا در روزمه شان ناکامی هایی بوده که من هم مستثنی نیستم و آنچه که از اساتید یاد گرفتم در اولویت اول باید احترام به مربیان و بازیکنان خود بگذاریم که در این چند روزه در مصاحبه ها نمی بینیم.

این مربی در پایان گفت: مصاحبه ای که کردم نمی خواستم جواب کسی را بدهم.می خواستم از سابقه روزشی خودم دفاع کنم.هر کسی هر جور دوست دارد می تواند نظرش را اعلام کند و قابل احترام است.قضاوت با مردم باشد.سابقه ورزشی و دوران بازی و مربیگری من مشخص است و همه چیز را شفاف گفتم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.