کد خبر : 156683
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 12:37
-

گزارش اختصاصی Fut5al/چطور تست کرونای بانوان مشهدی مثبت شد؟/استارت مخفیانه تمرینات بدون رعایت پروتکل های بهداشتی

گزارش اختصاصی Fut5al/چطور تست کرونای بانوان مشهدی مثبت شد؟/استارت مخفیانه تمرینات بدون رعایت پروتکل های بهداشتی

پس از انجام تست PCR از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی، مشخص شد که پنج نفر از اعضای این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از انجام تست PCR از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی، مشخص شد که پنج نفر از اعضای این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند. فاطمه شریف سرمربی این تیم هم گفت:روز یکشنبه(هفته گذشته) با حضور در هیات فوتبال استان تست کرونا دادیم و اعلام شد که ۵ تست مثبت شده ‌است. با توجه به اینکه بازیکنانم هیچ علائمی نداشتند، اگر تست نمی‌دادیم، به هیچ‌وجه متوجه ابتلای آن‌ها به کرونا نمی‌شدیم.

اما بر اساس مستنداتی که در اختیار پایگاه خبری فوتسال ایران قرار گرفته است این تیم زودتر از موعد اعلامی سازمان لیگ فوتسال و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات خود را آغاز کرده که این تخلف باعث مثبت شدن تست کرونای چند عضو این تیم شده است. در حالی که مرحله پلی آف فوتسال بانوان از سوم مرداد ماه از سر گرفته می شود، شرط آغاز تمرینات تیم ها انجام تست کرونا بود اما تیم هیات خراسان رضوی تمرینات خود را از ۲۱ خردادماه شروع کرد. این تمرینات بدون انجام تست کرونا و هر روز در یک نوبت در دو سالن صیاد شیرازی(روزهای زوج) و گلسا(روزهای فرد) برگزار می شد.

فاطمه شریف به چند بازیکن غیر بومی تیم مثل سارا شیربیگی،نسیمه غلامی،مرضیه توفیق و محدثه محمدی که از دوستان صمیمی او هستند اعلام می کند لازم نیست در تمرینات شرکت کنند اما بازیکنان بومی را مجبور به حضور در تمرینات می کند به همین دلیل بازیکنی مثل شیرین شاهسون که به دلیل بیماری قلبی و سن بالای مادرش حاضر به شرکت در تمرینات نمی شود از تیم کنار گذاشته می شود.نکته عجیب اینکه سرپرست تیم که از تهران آمده، مربی گلرها و مربی بدنساز تیم که هر سه بیشترین تماس را با بازیکنان داشتند به کرونا مبتلا شده اند.

سازمان لیگ اطلاعی از شروع تمرینات این تیم نداشته و مشهدی ها بدون رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مخفیانه تمرینات را شروع کرده اند این در حالی است که از آب معدنی مشترک و کاورهای مشترک استفاده شده، بازیکنان باهم دست می دادند و روبوسی می کردند و نه ضدعفونی کننده نه ماسک در تمرینات وجود نداشته است. باشگاه نیز سرویس نقلیه در اختیار بازیکنان نگذاشته و آنها مجبور شدند با تاکسی های اینترنتی و صرف هزینه یا ریسک حضور با وسایل نقلیه عمومی به تمرینات بیایند. پس از مثبت شدن تست چند عضو این باشگاه فاطمه شریف گفته بود: با توجه به شرایط کشور و حفظ سلامتی تیم و اعضای خانواده هر یک از آنان، تمرینات را اصلا شروع نکرده ‌بودیم که بخواهیم تعطیل کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

خیال کردن زرنگن 😂😂😂