کد خبر : 184203
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399 - 13:25
-

اختصاصی fut5al / ارژن در آستانه انتقال رسمی/واگذاری امتیاز در شیراز

اختصاصی fut5al / ارژن در آستانه انتقال رسمی/واگذاری امتیاز در شیراز

امتیاز ارژن شیراز در این شهر واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در چند سال اخیر و پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور، خبرهایی مبنی بر فروش و یا واگذاری امتیاز ارژن شیراز شنیده می‌شود اما در آخرین روزها این قضیه منتفی و با همان نام ارژن به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
اما امسال ظاهرا قضیه فروش امتیاز ارژن جدی‌تر شده است. مشکلات مالی و شرایط بد اقتصادی که بر اقتصاد کشور حاکم شده، عرصه را برای مدیران تیم‌ها خصوصا تیم‌های خصوصی تنگ کرده و برخی از مدیران عطای تیم‌داری را به لقایش می‌بخشند.
از شیراز خبر می‌رسد صحبت‌های نهایی و حتی توافق اولیه بر سر انتقال امتیاز ارژن شیراز انجام شده اما بنا به دلایلی این مسئله رسانه‌ای نشده است.
این انتقال امتیاز در همان شهر شیراز انجام و امتیاز ارژن به نامی دیگر تغییر خواهد کرد.
خریدار سهمیه ارژن شیراز فردی به نام رمضانی است که در زمینه ساخت و ساز مشغول بوده و به واسطه دوستی نزدیکی که با یکی از بازیکنان مطرح ارژن (مرتضی کشاورز) دارد، سه شب پیش (شب دوشنبه) بر سر مبلغی با مسئولان ارژن به توافق رسیده است.
ظاهرا بازیکن مذکور تیم ارژن، مشغول بستن این است و بزودی بازیکنان جدید و نام جدید این تیم بصورت رسمی اعلام و با همان کادرفنی فصل گذشته به کار خود ادامه می‌دهند.
شنیده می‌شود نام نماینده شیراز از ارژن به ایمان سبز تغییر خواهد کرد. مجموعه ایمان سبز در لیگ برتر فوتبال استان شیراز نیز مشغول فعالیت بوده و مطابق شنیده‌ها بزودی و با خرید امتیاز در لیگ دسته سوم فوتبال کشور نیز تیم‌داری خواهند کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.