کد خبر : 191930
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 - 20:14
-

وحید شمسایی در گفتگو با Fut5al :

با تجربه بازیکنانم مقابل فردوس قم کامبک زدیم/ نخواستم احمدی در لیست امروز باشد/ ضعف‌ها را قبل از دور نهایی برطرف می‌کنیم

با تجربه بازیکنانم مقابل فردوس قم کامبک زدیم/ نخواستم احمدی در لیست امروز باشد/ ضعف‌ها را قبل از دور نهایی برطرف می‌کنیم

سرمربی گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازی حساسی را مقابل فردوس بردیم و توانستیم با تجربه نفرات خود کامبک زده و بازی را به نفع خودمان خاتمه دهیم.

وحید شمسایی پس از پیروزی ارزشمند تیمش برابر فردوس قم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: امروز بازی خیلی خوبی بود و دو تیم برای موفقیت تلاش کردند هر چند که ما چند بازیکن کلیدی خودمان را نداشتیم. ما امروز قدرت بهادری را به دلیل محرومیت نداشتیم، بهروز جعفری را به دلیل مشکل گوارشی‌اش همراه نداشتیم.

او با اشاره به مشکل سرماخوردگی فرهاد توکلی در اردوی تیم‌ملی ادامه داد: به خاطر مشکلی که برای فرهاد پیش آمده بود ما عملا یک روز بیشتر فرهاد را در کار تمرینی تیم نداشتیم ضمن اینکه فوت پدر اصغر حسن‌زاده هم باعث هفته‌ای عجیب برای ما شده بود.

سرمربی گیتی‌پسند که به شدت مقابل بازیکن سالاری در این فصل ایستادگی کرده است، در خصوص غیبت حمید احمدی در ترکیب تیمش گفت: حمید احمدی را خودم نخواستم که امروز در لیست تیم باشد. مهم کار تیمی ما بود که شکر خدا امروز با سه امتیاز به پایان رسید و انشاالله با اصولی که دنبال می‌کنیم بتوانیم بهتر و بهتر به جلو برویم.

شمسایی با اشاره به عقب افتادن از فردوس و کامبک خیره‌کننده تیمش در قم متذکر شد: در این ۸ بازی که در دور اول لیگ انجام دادیم خیلی عقب افتادیم و به بازی برگشتیم. به هر حال باید این مورد را درست کنیم و علت یابی کنیم که اصلا تیمی که بزرگ است و بازیکنان با تجربه دارد چرا باید چنین اتفاقی برایش رخ دهد؟

او افزود: به هر حال در دور اول لیگ باید ضعف‌ها را برطرف کنیم تا انشاالله در دور اصلی مسابقات با انسجام بیشتر و نوسان کمتر ظاهر شویم. گیتی‌پسند تیم بسیار بزرگ با مدیران ششدانگ است که توقعی جز بهترین عملکرد از آن نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.