کد خبر : 192608
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 - 16:51
-

جشنواره گل شهروند،کامبک فردوس و تساوی ستارگان در الوند/سن ایچ روی نوار ناکامی،توقف مس و شکست پرگل فرش آرا

جشنواره گل شهروند،کامبک فردوس و تساوی ستارگان در الوند/سن ایچ روی نوار ناکامی،توقف مس و شکست پرگل فرش آرا

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد.در مهمترین بازی امروز تیم های کراپ الوند و گیتی پسند اصفهان با هم روبرو شدند که این بازی با نتیجه ۲بر۲ به پایان رسید. بازی با گل زودهنگام کراپ شروع شد اما در ادامه گیتی پسند دو گل در نیمه اول زد تا برنده به رختکن برود.در نیمه دوم گیتی پسند به اداره بازی پرداخت و کراپ نیز بر شدت حملات خود افزود تا بلکه نتیجه را تغییر دهد که در بیشتر دقایق با درخشش سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند ناکام ماند اما پاورپلی کراپ در ۴ دقیقه پایانی گل تساوی را برای این تیم در پی داشت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در دیگر بازی های این گروه جدال حساس شهروند ساری با منصوری قرچک را شهروندی ها بردند.نیمه اول این بازی با دلیل حضور افراد اضافه در سالن برای دقایق متوقف شد اما در نهایت این شهروند بود با یک برد پرگل به بقا امیدوار شد تا منصوری در قعر جدول شرایط بدی داشته باشد.

فردوس قم نیز در دیداری نزدیک و پر گل در خانه خود مقاومت البرز را شکست داد.در حالی که فردوس حتی چهار بر یک هم از مهمان خود عقب بود با کامبکی دیدنی برنده شد و سومین باخت مقاومت را رقم زد.

در گروه دوم سن ایچ ساوه در خانه حفاری نیمه اول را بازنده به رختکن رفت.در نیمه دوم هم برتری از آن حفاری بود تا سن ایچ در دقایق پایانی رو به پاورپلی بیاورد اما راه به جایی نبرد تا سومین باخت سن ایچ هم رقم بخورد و این تیم در بحران به سر ببرد.

مس سونگون نیز در مصاف راگا نیمه با تساوی یک بر یک به رختکن رفت.نیمه دوم نیز دو تیم  به اداره بازی پرداختند و در نهایت با همین نتیجه بازی را به پایان رساندند.

بازی تیم های کوثر اصفهان با فرش آرای مشهد نیز که در نیمه اول با برتری یک بر صفرکوثر به پایان رسیده بود با پیروزی پرگل میزبان به پایان رسید تا حلاوت صدرنشینی فرش آرا تنها یک بازی باشد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.