کد خبر : 192692
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 9:12
-

حاشیه های بازی فردوس با مقاومت

از پرتاب بطری تا مشایعت با لگد و درگیری و فحاشی بین بازیکنان دو تیم

از پرتاب بطری تا مشایعت با لگد و درگیری و فحاشی بین بازیکنان دو تیم

دیدار دو تیم فردوس قم و مقاومت البرز عصر دیروز در سالن حیدریان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم فردوس قم و مقاومت البرز عصر دیروز در سالن حیدریان قم برگزار شد. نیمه اول با نتیجه عجیب ۴ بر ۱ به سود میهمان در حال اتمام بود که ۲ گل دقایق آخر فردوس امید این تیم را برای جبران نتیجه زنده نگه داشت و نیمه نخست ۴ بر ۳ به پایان رسید.

نیمه دوم بازی بسیار فیزیکی و سنگینی از دو تیم شاهد بودیم و دو گل دیگر از فردوس در مقابل تک گل سربازان مقاومت باعث شده بود این دیدار جذاب با نتیجه ۵ بر ۵ دنبال شود که در فاصله یک دقیقه تا پایان بازی روح الله ایثاری با هت تریک خود گل ششم را وارد دروازه مقاومت البرز کرد.

شهاب بشری بازیکن فردوس ۵۰ ثانیه به پایان بازی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد، اما دفاع منطقی قمی ها باعث شد بازی با همان نتیجه ۶ بر ۵ به پایان برسد.

حواشی:

*به علت همزمان بودن این دیدار و بازی تیم فوتبال محمد سیما در لیگ ۳ کشور، این بازی پخش مستقیم نداشت

*مهدی نوروزی بازیکن سابق نماینده های قم، کاپیتان تیم مقاومت البرز بود

*سه بازیکن فیکس تیم فردوس را در این بازی بازیکنان امید تیم تشکیل میدادند.

*هر دو تیم به شدت از داوری ناراضی بودند

*بعد از گل ششم فردوس و در صحنه ای که تیم مقاومت در حال حمله بود از سوی اندک تماشاگران و نزدیکان میزبان، بطری آب به داخل زمین پرتاب شد! بعد از این اتفاق نیمکت مقاومت البرز به مرز انفجار رسید و بازی برای لحظاتی متوقف شد.

*۵۰ ثانیه به پایان بازی شهاب بشری با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد که اعتراض شدید قمی ها را در پی داشت و در عین ناباوری علی مسعودی سرپرست تیم فردوس با لگد و فحاشی این بازیکن را به رختکن فرستاد!

اما حواشی اصلی بازی بعد از سوت پایان رقم خورد که درگیری و فحاشی بین بازیکنان دو تیم شکل گرفت و این حواشی به بیرون از سالن هم کشیده شد و در این درگیری ها مدیرعامل تیم مقاومت هم آسیب دید .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.