کد خبر : 192813
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 - 0:35
-

کریمی : تا قبل از شروع جام جهانی می‌توانم بازی کنم / امیدوارم با پیروزی برابر کوثر به بدشانسی خودمان پایان دهیم

کریمی :  تا قبل از شروع جام جهانی می‌توانم بازی کنم / امیدوارم با پیروزی برابر کوثر به بدشانسی خودمان پایان دهیم

ملی پوش مصدوم سن ایچ از وضعیت خودش و تیم باشگاهی اش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه سن ایچ ساوه درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود اظهار داشت: بعد از آنکه در بازی با فرش آرای مشهد دچار مصدومیت شدم، یک روز در بیمارستان مشهد حضور داشتم و بعد از آن مرخص شدم و دوشنبه صبح به تهران آمدم تا پزشک پایم را معیانه کند. بعد از انجام معاینه مشخص شد که رباط پایم پاره شده است و به همین دلیل ادامه رقابت‌های لیگ برتر را از دست دادم و طبق دستور پزشکم باید هر چه سریع‌تر پایم را عمل کنم.

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره اینکه چه زمانی قرار است پایش را عمل کند، بیان داشت: هنوز مشخص نیست، اما برای تاریخ ۹ اسفندماه نوبت معاینه دارم و بعد از آن معلوم می‌شود که چه زمانی باید عمل کنم. همچنین قبل از ۹ اسفندماه، باید ۲ هفته فیزیوتراپی انجام دهم و با انجام وزنه پایم را قوی کنم.

کریمی درباره اینکه آیا با این وضع مصدومیت می‌تواند در مسابقات جام جهانی که قرار است شهریور ماه برگزار شود شرکت کند یا خیر، گفت: وقتی با پزشکم صحبت کردم او به من گفت که تا قبل از شروع جام جهانی می‌توانم بازی کنم، اما هنوز هیچ چیزی ۱۰۰ درصد مشخص نیست و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

ملی پوش تیم فوتسال تیم سن ایچ ساوه درباره عملکرد این تیم در ۲ بازی آخر لیگ برتر، عنوان کرد: در هر صورت این شرایطی است که پیش آمده و با اتفاقاتی که افتاد، منجر شد تیم ما در ۲ بازی آخر لیگ نتیجه خوبی کسب نکند. به هر حال امیدوارم از این هفته نتایج بدمان را جبران کرده و با پیروزی در برابر کوثر اصفهان به بدشانسی خودمان پایان دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.