کد خبر : 193387
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 16:52
-

ناظم‌الشریعه: علی کریمی برنامه ارائه کند/ برنامه ۳ کاندیدای فدراسیون فوتبال روی کاغذ خیلی خوب است

ناظم‌الشریعه: علی کریمی برنامه ارائه کند/ برنامه ۳ کاندیدای فدراسیون فوتبال روی کاغذ خیلی خوب است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تا زمانی که علی کریمی برنامه ارائه نکند، اهالی فوتسال نمی‌توانند درباره او قضاوت و بحثی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران  در خصوص آخرین برنامه‌های تیم ملی فوتسال اظهار داشت: ما آخرین برنامه‌ها تا جام جهانی به کمیته فوتسال ارائه کردیم و نامه نگاری کردیم تا سازمان لیگ و بقیه مسئولان بعد از تایید برنامه متناسب با همان برنامه خودشان را تنظیم کنند.

وی ادامه داد: ۶ تا ماه تا مسابقات جام جهانی زمان باقی مانده است ما باید به دنبال اردوی خارجی باشیم و در کنار بازی‌های دوستانه حداقل در یک تورنمنت شرکت کنیم تا برای جام جهانی فوتسال آماده باشیم.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به اینکه آیا با وجود کرونا و قوانین سختگیرانه برای سفر به کشور‌های دیگر می‌شود اردوی خارجی برگزار کرد، گفت: در همه جای دنیا اردو برگزار می‌کنند و با همین شرایط پیش می‌روند. ما هم مثل بقیه کشور‌ها باید برای کسب نتیجه خوب تلاش کنیم. ممکن است در این شرایط اردو‌ها هزینه بیشتری به دنبال داشته باشد، ولی برای سربلندی فوتسال کشورمان باید آن را پرداخت کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال با ارزیابی شرایط امسال لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونا شرایط لیگ مثل هر سال نیست و در این شرایط هر ۵ روز یک بازی برگزار می‌شود و پرفشار است. ما باید دنبال لیگی باشیم که از آن پدیده‌ها به فوتسال کشور معرفی شوند.

وی ادامه داد: ما بازی‌ها را دنبال می‌کنم و بازیکنان پرتلاش و پدیده را به تیم ملی فوتسال کشور دعوت می‌کنیم، ولی باید توجه داشته باشیم که بازیکنان ۱۰ یا ۱۱ ماه از میادین دور بوده اند و در اردوی قبلی هم ۴ بازیکن جدید به اردو دعوت شدند.

ناظم الشریعه درباره پیگیری برنامه‌های کاندیدای فدراسیون فوتبال و برنامه هایشان برای فوتسال کشور تاکید کرد: برنامه ۳ کاندیدا را دنبال کردم. برنامه‌های آنها روی کاغذ خیلی خوب است؛ اما موافق عملیاتی شدن آن هستم. برنامه‌ها باید به توسعه و پیشرفت فوتسال صحبت کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به برنامه‌های کاندیدا اعلام کرد: بعضی از برنامه‌ها برای فوتسال قابل توجه بود. برای مثال توجه به تیم‌های پایه و اینکه از باشگاه‌های فوتبال خواسته شود، باشگاه فوتسال هم داشته باشند، چون هزینه زیادی برای آنها در پی ندارد.

وی با طرح خواسته‌هایش درباره توسعه فوتسال گفت: ما باید برای فوتسال ارزشگذاری کنیم تا دوباره قهرمانی کسب کنیم. توجه به زیر ساخت‌ها، استانداردسازی سالن‌های مسابقات و توجه به کمپ تیم ملی فوتسال می‌تواند زیرساخت‌های ما را تقویت کند.

ناظم الشریعه در خصوص اینکه چرا از میان ۴ کاندید فقط به برنامه‌های سه کاندید توجه کرده است، اظهار داشت: تا وقتی که کاندیداها برنامه‌هایشان را ارائه نکنند نمی‌توانم درباره آنها قضاوت کنم. هنوز از علی کریمی برنامه‌ی ندیدم که درباره آن بحث کنیم و امیدوارم او هم برنامه‌های خود را ارائه کند تا بتوان قضاوت بهتری کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.