کد خبر : 193471
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 11:51
-

به من بگویید علی کریمی کجاست؟

ناظم الشریعه : اصل انتخابات لابی گری است! / به کسی رای می دهم که برای فوتسال وقت بگذارد

ناظم الشریعه : اصل انتخابات لابی گری است! / به کسی رای می دهم که برای فوتسال وقت بگذارد

سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال ایران و یکی از افراد صاحب رای در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، تاکید دارد که تنها سلامت و رزومه برای کسب رای کافی نیست و کاندیداها باید برنامه مشخصی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال ایران و یکی از افراد صاحب رای در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، تاکید دارد که تنها سلامت و رزومه برای کسب رای کافی نیست و کاندیداها باید برنامه مشخصی داشته باشند.

سید محمد ناظم الشریعه درباره کاندیدای مورد نظرش در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: مشغول بررسی هستم و هنوز کسی را انتخاب نکرده ام. اما چیزی که مسلم است، من به کسی رای می دهم که برای فوتسال وقت بگذارد و ارزش قائل باشد. حتی اگر بدانم رای نمی آورد، به او رای می دهم و از انتخاب نشدنش هم ناراحت نمی شوم.

این مربی با سابقه فوتسال کشور افزود: اولویت من فوتسال است، چون حق فوتسال در چند سال گذشته به اندازه کافی پایمال شده. برای من مهم است هر عزیزی می خواهد رئیس شود، برنامه ای برای بهتر شدن وضعیت فوتسال کشور بدهد که ضمانت اجرایی داشته باشد. من هم تا آخرین لحظه صبر می کنم ببینم به چه نتیجه ای می رسم.

ناظم الشریعه درباره حضور علی کریمی در انتخابات و شانس او که به عقیده برخی به دلیل وارد نشدن به لابی گری، شانسی برای انتخاب ندارد، گفت: شما به من بگویید علی کریمی کجاست؟ در فاصله چند روز مانده به انتخابات، ایشان مشغول چه کاری است؟ من طرفدار علی کریمی هستم، اما به من بگویید ایشان چه برنامه ای ارائه داده؟ نه در مناظره ها شرکت کرده، نه برنامه ای اعلام کرده! خوب منِ رای دهنده بر چه اساسی باید با برنامه های ایشان آشنا شوم؟

سرمربی سابق تیم فوتسال صدرای شیراز ادامه داد: من می گویم اصل انتخابات لابی گری است! اما منظور از لابی گری چیست؟ ایجاد ارتباط! انتخاباتی مثل فدراسیون فوتبال هم بر اساس ارتباطات بنا شده است.

ناظم‌الشریعه گفت: شاید زمانی که مردم رای می دهند، چنین مسائلی در کار نباشد اما در این مورد خاص، علی کریمی باید می آمد حضور پیدا می کرد، ما که او را نمی بینیم! بله ایشان شخصیت بزرگ و سالمی است، اما ما نمی توانیم صرفا به خاطر این خصوصیات به او رای بدهیم. به نظر من چنین کاری منطقی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.