کد خبر : 193631
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 8:26
-

با رسیدن بازیکنان مصدوممان یک تیم متفاوت را در مرحله بعد خواهید دید

زحمتکش: در مصاف با منصوری به چند بازیکن استراحت می دهیم / مقاومت مستحق پیروزی بود

زحمتکش: در مصاف با منصوری به چند بازیکن استراحت می دهیم / مقاومت مستحق پیروزی بود

مربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین بعد از شکست این تیم برابر مقاومت البرز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: به نظر من مقاومت امروز خیلی خوب بازی کرد و مستحق این پیروزی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احسان زحمتکش، مربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین بعد از شکست این تیم برابر مقاومت البرز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: ابتدا به تیم مقاومت البرز و به ویژه فرهاد کشاورز، سرمربی این تیم بابت پیروزی تبریک می‌گویم. به نظر من مقاومت امروز خیلی خوب بازی کرد و مستحق این پیروزی بود. جا دارد این نکته را عرض کنم که حدود ۷۰ درصد بازیکنانمان مصدوم هستند و با درد بازی می‌کنند. به همین دلیل منتظر یک موقعیت بودیم تا بتوانیم آن‌ها را برای مرحله بعد به خوبی ریکاوری کنیم که خدا را شکر این امر امروز محقق شد. فکر می‌کنم در این فرصت ۱۰ روزه‌ای که داریم، ۷۰ درصد بازیکنانمان باید فیزیوتراپی انجام دهند. به هر حال ما در بازی امروز با ۲۰ درصد توانمان برابر مقاومت البرز ظاهر شدیم و خیلی به آینده امیدوار هستیم. مطمئن باشید با رسیدن بازیکنان مصدوممان یک تیم متفاوت را در مرحله بعد خواهید دید.

مربی تیم فوتسال کراپ الوند درباره بازی روز جمعه این تیم برابر شهید منصوری قرچک بیان کرد: روز جمعه تیم ما باید در قرچک به مصاف شهید منصوری برود. باید ببینیم تفکرات رضا لک برای آن بازی چیست. در هر صورت با توجه به این که صعودمان به مرحله بعد قطعی شده است، من فکر می‌کنم به چند نفر از بازیکنانمان استراحت بدهیم تا برای مرحله دوم به خوبی آماده شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.