کد خبر : 193674
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 13:53
-

عزیزی خادم : باید باشگاه ها را به سمت فعالیت در فوتسال سوق دهیم / در فوتسال به جایگاه اصلی مان باز می گردیم/ شمسایی می تواند در فضای دیپلماسی به ما کمک کند

عزیزی خادم : باید باشگاه ها را به سمت فعالیت در فوتسال سوق دهیم / در فوتسال به جایگاه اصلی مان باز می گردیم/ شمسایی می تواند در  فضای دیپلماسی به ما کمک کند

با توجه به انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال بررسی نظرات او در خصوص رشته پرطرفدار فوتسال حائز اهمیت زیادی است.

با توجه به انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال بررسی نظرات او در خصوص رشته پرطرفدار فوتسال حائز اهمیت زیادی است.
عزیزی خادم گفت : حوزه زنان نباید نادیده گرفته شود. باید این الزام را برای باشگاه ها بگذاریم که فوتبال زنان در سراسر ایران دیده شود.البته در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی راه آسان‌تری داریم.

وی گفت: با تمام قدرت از این موضوع دفاع خواهم کرد. باشگاه ها را باید به سمت فعالیت در فوتسال و فوتبال زنان و اقتصادی کردن آنها سوق دهیم.
وی در خصوص بخش دیپلماسی در ورزش تصریح کرد: رویکرد فدراسیون من مبتنی بر تعامل است. وقتی از دیپلماسی صحبت می کنیم باید در حوزه تنش زدایی کار کنیم و از طرفی در همه حوزه ها از دیپلماسی استفاده کنیم. ورزش به خودی خود یکی از بال های مهم دیپلماسی است. ورزش به کمک دیپلماسی آمده است. فوتبال به عنوان یک ابرپدیده می تواند در این زمینه موثر ظاهر شود.

عزیزی خادم اشاره کرد: در فوتسال به جایگاه اصلی مان باز می گردیم. همین وحید شمسایی می تواند در فضای دیپلماسی به ما کمک کند. علیرضا فغانی، موعود بنیادی فر، شهرزاد مظفر از جمله دیگر افرادی هستند که می توانند در این نوع تعامل به ما کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.