کد خبر : 193729
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 23:56
-

نسیمه غلامی در گفتگو با Fut5al :

فرشته را نزدم، مچش لحظه سرتوپ پیچید/ بازی اول هم قادسیه‌ای‌ها مرا زیاد زدند

فرشته را نزدم، مچش لحظه سرتوپ پیچید/ بازی اول هم قادسیه‌ای‌ها مرا زیاد زدند

لژیونر ایرانی الفتاه کویت گفت: هنگام تکل هیچ برخوردی با پای فرشته کریمی نداشتم و مچ پای فرشته به محض سرتوپ زدن پیچید و مصدوم شد.

نسیمه غلامی در پاسخ به شایعات مبنی بر مصدومیت فرشته کریمی بر روی تکل او به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: اول اینکه باید بگویم در طول دوران فوتسالم تا به حال بد کسی را نخواسته‌ام و در بازی با القادسیه هم در قواره یک بازی کاملا حرفه‌ای تنها به وظایفم فکر کردم. من در این بازی مامور مهار فرشته کریمی بودم و در دقیقه۱۰ بازی وقتی روی پایش تکل رفتم، بلافاصله سرتوپ زد که پای مخالفش زیرش ماند و مصدوم شد.

او با تاکید بر اینکه هیچ برخوردی با کریمی نداشته تصریح کرد: در تصاویر هم مشخص است که تنها توپ او را زدم اما فرشته قصد داشت با زدن سر توپ تکل مرا از مسیر توپ خارج کند که مچ پایش به شکل بدی پیچید طوری که من خودم هم وقتی پایش را دیدم ترسیدم. البته که بعد از بازی به ایشان زنگ زدم و الحمدالله گفت که مشکلش حاد نیست.

غلامی با اشاره به بازی اول تیمش با القادسیه نیز گفت: در آن بازی هم بازیکنان القادسیه به کرات مرا زدند و چیزی نگفتم طوری که بازیکنان تیم ما در رختکن که کبودی پاهایم را دیدند دلشان سوخت. به هر حال فوتسال بانوان هم در لیگ کویت کاملا حرفه‌ای است و من هم پذیرفته‌ام که باید در این سطح کاملا حرفه‌ای برخورد کرد.

او که در این بازی الفتاه تنها یک پاس گل در ۵گل زده تیمش به ثبت رسانده، گفت: مسئولیت من در این بازی تنها شرکت در کارهای دفاعی بود چراکه بازی بسیار مهم و سختی بود و ما با توجه به شکست در بازی اول نباید هرگز این بازی را از دست می‌دادیم و شکر خدا هم هیچ گلی نخوردیم. البته که هنوز هم کار تمام نشده و بازی سوم در روز شنبه هفته آینده تکلیف تیم صعودکننده را به فینال مشخص خواهد کرد.

لژیونر ایرانی الفتاه با اشاره به قرنطینه کویت از سوی دولت متذکر شد: در این مدت من تمرینات انفرادی داشتم. در کمپی که من مستقر هستم سالنی وجود دارد که به تنهایی در آن تمرین کرده و زیر نظر سرمربی تیم به صورت مجازی تمریناتم را طبق برنامه ایشان پیش می‌بردم. امیدوارم بازی هم برای تیمم مثمرثمر باشم و انشاالله بتوانیم در بازی فینال با الکویت بازی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.