کد خبر : 195916
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1400 - 1:06
-

توسل:مدت زیادی از بازی‌ها دور بودیم/ داور نتوانست جریان بازی را کنترل کند

توسل:مدت زیادی از بازی‌ها دور بودیم/ داور نتوانست جریان بازی را کنترل کند

سرمربی تیم فوتسال کوثر اصفهان گفت: تیم ما ۵۰ روز از بازی‌ها دور بود و این دیدار شروعی دوباره بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داوود توسل پس از تساوی مقابل ایمان شیراز اظهار داشت: تیم ایمان شیراز با این تساوی به ۱ امتیاز با ارزش دست پیدا کرد؛ تیم ما ۵۰ روز از بازی‌ها دور بوده و این بازی برای ما شروع دوباره بود؛ دور بودن از فضای مسابقه استرس تیم را زیاد می‌کند و آمادگی جسمانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سرمربی بازارهای روز کوثر ادامه‌ داد: تیم شیراز غیر از دفاعی که انجام می‌داد مقداری هیاهوی کاذب و حرکات نمایشی را داشتند که این مانع سرعت‌گیری تیم ما می‌شد؛ به هرحال دو امتیاز این بازی را از دست دادیم.

وی افزود: مسوولیت این تساوی را من می‌پذیرم؛ به تیم شیراز تبریک می‌گویم؛ تیم خوبی است و خوب دفاع می‌کند، اگر آن حرکات اضافه را حذف کنند این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

توسل در خصوص عملکرد دروازبان تیم حریف در این بازی بیان داشت: احمدپور از دروازبانان خوب کشور است؛ طبیعی است که توقف بازی به سود تیم شیراز بود؛ این که داور نتوانست این جریان را کنترل کند به ضرر ما‌ تمام شد.

سرمربی بازارهای روز کوثر در خصوص بازی بعد با شهروند ساری افزود: بازی در زمین حریف است و ساری از تیم‌های ریشه دار لیگ است؛ امیدوارم بتوانیم بازی خوبی در ساری ارائه دهیم و با دست پر از ساری برگردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.