کد خبر : 198579
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 16:19
-

کشاورز: هرکمکی که از دستم بربیاید برای تیم‌ملی انجام می‌دهم

کشاورز: هرکمکی که از دستم بربیاید برای تیم‌ملی انجام می‌دهم

کشاورز برای حضور در تیم ملی ابراز تمایل کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی‌پسند ضمن تشکر از سرمربی تیم‌ملی، حضور در تیم‌ملی را مشروط به توافق مسئولان باشگاه و تیم‌ملی دانست و خاطرنشان کرد: از ناظم‌الشریعه ممنونم که به بنده لطف و اعتماد داشت و پیشنهاد همکاری در تیم‌ملی را به من داد که قسمت نشد با آن‌ها کار کنم. وقتی مسئولیت یک تیم را قبول می‌کنم اگر بخواهم در تیم‌ملی هم باشم این مسئله به تعامل بین باشگاه و تیم‌ملی نیاز دارد و از عهده من خارج است. هرکمکی که از دستم بربیاید برای تیم‌ملی انجام می‌دهم.

کشاورز درخصوص تیم‌ملی و مسابقات پیش‌روی جام‌جهانی گفت: تیم‌ملی بازیکنان طراز اولی دارد که می‌توانند به تیم کمک کنند، جوان‌های آینده‌داری به تیم‌ملی دعوت شدند که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت، کادرفنی فوق‌العاده‌ای داریم که در راس آن ناظم‌الشریعه حضور دارد که با تیم‌ملی به مقام سوم دنیا رسیده، امیدوارم همه مسائل دست‌به‌دست هم دهد تا نتایج مناسبی بگیریم.

او در ادامه گفت: اما یک نکته‌ای هم باید ذکر شود، تیم‌ملی به حمایت‌های مالی و حمایت مسئولین فدراسیون، اهالی فوتسال و رسانه‌ها نیاز دارد تا بتواند در مسابقات جهانی سربلند باشد و مردم لذت ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.