کد خبر : 213792
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 13:54
-

سنگ سفیدی:با آمدن شمسایی شرایط تیم ملی فوتسال تغییر می کند/با عزیزی خادم وضع فوتسال بهتر شده است

سنگ سفیدی:با آمدن شمسایی شرایط تیم ملی فوتسال تغییر می کند/با عزیزی خادم وضع فوتسال بهتر شده است

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران و جهان است و با آمدن او شرایط تیم ملی کلی تغییر خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدرضا سنگ سفیدی ملی پوش فوتسال ایران در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ و در بازی با ازبکستان با محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی دچار درگیری و اختلاف شد. به طوری که سنگ سفیدی در بازی بعدی تیم ملی مقابل قزاقستان در لیست سرمربی تیم ملی جای نداشت و نتوانست در آن بازی به میدان برود. در نهایت زمانی که تیم ملی فوتسال کشورمان برای انجام ۲ بازی دوستانه با ایتالیا راهی این کشور شد، سنگ سفیدی به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

با کنار رفتن ناظم الشریعه از هدایت تیم ملی فوتسال و انتخاب وحید شمسایی به احتمال بسیار زیاد سنگ سفیدی بار دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن خواهد کرد.

درباره انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی توضیح می‌دهید؟

ابتدا از زحمات ناظم الشریعه تشکر می‌کنم. او موفق شد روز‌های خوبی را برای فوتسال ایران رقم زد و برای او آرزوی موفقیت دارم. وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران و جهان است. او فردی است که تمام دنیا به او احترام می‌گذارند. به نظر من با آمدن شمسایی شرایط تیم ملی فوتسال کلی تغییر می‌کند و شخصیتی که فوتسال ایران در جهان دارد، دوباره به تیم ملی بر می‌گردد.

عزیزی خادم چه کارهایی برای فوتسال انجام داده است؟

از زمانی که عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده گرفته وضعیت فوتبال و فوتسال ما خیلی بهتر شده است. او در این مدت سعی کرده است از افرادی در فوتبال و فوتسال استفاده کند که با این رشته آشنایی کاملی دارند. در فوتبال مهدی مهدوی کیا و در فوتسال هم وحید شمسایی افرادی هستند که خاک این ۲ رشته را خورده اند و این نشان از برنامه بلند مدتی است که عزیزی خادم برای آینده دارد.

تیم ملی فوتسال در مقدماتی جام ملت‌ها چه نتیجه‌ای می‌تواند کسب کند؟

با توجه به تغییر نسلی که در تیم ملی به وجود آمده است بازیکنان جوان باید زیاد کار کنند تا به آن هماهنگی لازم دست پیدا کنیم. در هر صورت بازی‌های مقدماتی به ما کمک بسیاری می‌کند تا با هماهنگی بالایی به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برویم.

چه نظری در خصوص بازی با کراپ الوند قزوین دارید؟

دیدار با کراپ گل بازی‌های نیم فصل دوم لیگ برتر است. کراپ از زمانی که کادر فنی خود را تغییر داده موفق شده است در ۴ هفته پایانی با پیروزی زمین بازی را ترک کند و بازی سختی با این تیم خواهیم داشت. همچنین هر ۲ تیم از بازیکنان ملی پوش زیادی در تیمشان برخوردار هستند و فکر می‌کنم یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.