کد خبر : 220985
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 خرداد 1401 - 14:08
-

افضل:سپاهان از تیمداری منصرف شد یک نفر از کمیته فوتسال تماس نگرفت!/نمی دانم برای سپاهان مشتری پیدا شده یا نه؟!

افضل:سپاهان از تیمداری منصرف شد یک نفر از کمیته فوتسال تماس نگرفت!/نمی دانم برای سپاهان مشتری پیدا شده یا نه؟!

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان می‌گوید ریشه بی توجهی به فوتسال و انحلال تیم‌ها به مدیران کمیته فوتسال برمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علیرضا افضل در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتسال سپاهان بعد از اعلام خبر انحلال این تیم گفت: فعلاً خبر خاصی ندارم. اینکه کسی برای خرید تیم جلو آمده است یا نه از دست من خارج است. نمی دانم مشتری پیدا شده است یا نه.

وی درباره اینکه چرا باوجود حضورش در هیات مدیره سپاهان از وضعیت این تیم بی اطلاع است؟ تاکید کرد: از وقتی تصمیم به انحلال تیم فوتسال گرفتند، دیگر به جلسات هیات مدیره نرفتم.

افضل که همزمان با عضویت در هیات مدیره سپاهان، مدیر فنی تیم فوتسال این باشگاه هم بود درباره اینکه آیا این اقدامش نوعی اعتراض به سپاهان محسوب می‌شود و از سمت مدیریتی اش استعفا داده است؟ تصریح کرد: نه؛ استعفا نداده‌ام و این کارم اعتراض نیست. تمایل نداشتم به جلسات بروم و صلاح نیست که در جلسات شرکت کنم.

وی در خصوص احتمال باقی ماندن امتیاز سپاهان در اصفهان و ادامه کار با یک اسپانسر جدید هم گفت: پیگیر شدیم و یکی دو شرکت دوست داشتند تیمداری کنند ولی نمی‌توانستند از پس هزینه‌ها بر بیایند. ممکن بود در میانه فصل مشکل پیش بیاید و در این صورت زشت می‌شد.

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان همچنین ضمن گلایه از بی توجهی به رشته فوتسال در ایران اظهار کرد: فکر می‌کنم این موضوع به مدیران کمیته فوتسال بر می‌گردد. وقتی سپاهان گفت که قصد تیمداری در فوتسال ندارد، هیچکس از کمیته فوتسال یا فدراسیون فوتبال به هیات مدیره باشگاه و یا مدیران کارخانه سپاهان تماس نگرفت و نپرسید که دلیل این کار چیست. بر عکس؛ وقتی سپاهان تیم بسکتبالش را منحل کرد، جواد داوری رئیس فدراسیون مدام تماس می‌گیرد و دلیلش را جویا می‌شود.

افضل ادامه داد: هنوز نمی‌دانیم فوتسال دست کیست و رئیس فدراسیون مشخص نیست. فوتسال باشگاهی یک طرف؛ الان وحید شمسایی سرمربی تیم ملی هم نمی‌داند برای برنامه‌های آماده سازی باید با چه کسی هماهنگی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

مدیران فوتبال و فوتسال یه مشت ادم بیسواد،بی هنر و چسبیده به ورزش هستن.از این ادمها چه توقعی دارین؟