کد خبر : 220939
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 خرداد 1401 - 9:46
-

تیم ملی جوان شده است

صالح:مربی باید تفکرات تاکتیکی‌اش را در مسابقات دوستانه پیاده و مرور کند/ آرژانتین می‌تواند محک خوبی برای بازیکنان جوان ایرانی باشد

صالح:مربی باید تفکرات تاکتیکی‌اش را در مسابقات دوستانه پیاده و مرور کند/ آرژانتین می‌تواند محک خوبی برای بازیکنان جوان ایرانی باشد

ناصر صالح معتقد است احسان اصولی تخصصی در فوتسال ندارد و باقی ماندنش به عنوان رییس کمیته فوتسال اتفاق خوبی نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، ناصر صالح معتقد است احسان اصولی تخصصی در فوتسال ندارد و باقی ماندنش به عنوان رییس کمیته فوتسال اتفاق خوبی نبوده است.

ناصر صالح، پیشکسوت فوتسال در خصوص جام ملت‌های آسیا و هم‌گروهی ایران با تیم‌های لبنان، اندونزی و چین‌تایپه عنوان کرد: تیم ایران نباید در مرحله اول مشکلی داشته باشد. بازیکنان ما توانایی خوبی دارند. البته تغییرات زیادی انجام شده و تیم ملی جوان شده است. نیاز است که با اعتماد به نفس خوب از این مرحله عبور کنند و به مرحله بعد بروند. شمسایی باید این جوانان را به هماهنگی برساند که این با برگزاری بازی‌های دوستانه و تمرینات زیاد پیش می‌آید.

وی ادامه داد: گذشتن از چین تایپه، لبنان و اندونزی نباید کار سختی باشد و توانایی کادر فنی شمسایی در مراحل آخر مشخص میشود. اردوها و بازی‌های تدارکاتی، روند آماده‌سازی تیم را سرعت می‌بخشد و با توجه به بازی‌هایی که تدارک دیده شده، می‌توان منتظر اتفاقات خوبی در تیم ملی فوتسال بود.

صالح در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی با آرژانتین و همچنین شرکت در تورنمنت ۶ جانبه تایلند اظهار کرد: مربی باید تفکرات تاکتیکی‌اش را در مسابقات دوستانه پیاده و مرور کند. برد و باخت در این مسابقات مهم نیست و باید تاکتیک‌های مدنظر سرمربی در این بازی ها اجرا شود تا هم بازیکنان با این عقاید آشنا شود و هم با یکدیگر هماهنگ شوند. هماهنگی بازیکنان چیزی است که در این دیدارها به وجود می‌آید. فاکتورهای گل زدن، توسعه حمله و کارهای دفاعی از جمله برنامه‌هایی هستند که مربیان در این دیدارها آزمایش می‌کنند تا به آن چه مدنظرشان هست دست پیدا کنند و بتوانند در مسابقات رسمی مثل جام ملت‌های آسیا از آن استفاده کنند. آرژانتین حریف قدرتمندی است و می‌تواند محک خوبی برای بازیکنان جوان ایرانی باشد. مسابقات تایلند نیز شبیه‌سازی مناسبی برای جام ملت‌ها است.

پیشکسوت تیم ملی فوتسال در خصوص باقی ماندن اصولی در کمیته فوتسال با وجود عملکرد ضعیفش تصریح کرد: من هیچ شناختی نسبت به اصولی ندارم. حتی نمی‌دانم توانایی‌اش را داشته باشد که فوتسال را ادراه کند یا خیر. من دوست ندارم اظهار نظری بکنم اما بهتر بود اصولی از پیشکسوت‌ها دعوت می‌کرد و گردهمایی را تدارک می دید تا از آن‌ها مشورت و راهنمایی بخواهد. شاید منی که سال‌ها است در این فوتسال هستم، راه حل یا کمکی داشتم که به در توسعه فوتبال می‌خورد. من تا به حال اصولی را ندیده‌ام. اصول کاراین بود که ایشان با بزرگان رشته مشورت کند و از آن‌ها راهنمایی بخواهد. تا زمانی که در کشور ما افراد متخصص روی کار نیایند، وضعیت همین می‌ماند و اصولی هم تخصصی در فوتسال ندارد. متاسفاته تا زمانی که بی عدالتی و باندبازی در کشور است، عاقبت خوبی نخواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.