کد خبر : 233902
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 7:16
-

عجیب، اما واقعی؛ ۳ تیم زنان منحل می‌شود؟! / پای انتخابات فدراسیون فوتبال در میان است؟

عجیب، اما واقعی؛ ۳ تیم زنان منحل می‌شود؟! / پای انتخابات فدراسیون فوتبال در میان است؟

در فاصله چند روز مانده تا قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان، شایعه انصراف ۳ تیم از رقابت‌ها قوت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در فاصله چند روز مانده تا قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان، شایعه انصراف ۳ تیم از رقابت‌ها قوت گرفته است.

در حالی که تنها ۴ روز تا قرعه‌کشی سوپرلیگ فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان باقی مانده، شایعه انصراف ۳ تیم نصر فردیس کرج، بوتا پلاس ایرانیان و ملی حفاری اهواز قوت گرفته است.

این شایعه زمانی عجیب‌تر به نظر می‌رسد که بدانید نصر فردیس نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است و تا فتح جام قهرمانی یک قدم بیشتر فاصله نداشته. این تیم موفق به کسب عنوان بهترین بردهای داخل و خارج از خانه شده و مارال ترکمان، بازیکن نصر فردیس، با به ثمر رساندن ۱۹ گل در فصل گذشته خانم‌گل رقابت‌ها شده است.

ما نکته بسیار عجیب در صورت انصراف تیم نصر فردیس، حق رأی مدیرعامل این تیم در انتخابات ۸ شهریور ریاست فدراسیون فوتبال است که به عنوان مدیرعامل تیم نایب‌قهرمان لیگ برتر حق اعلام رأی در این انتخابات را دارد و نشان از وضعیت بسیار پیچیده فدراسیون فوتبال به ویژه در بخش زنان است!

گفتنی است فوتسال زنان ایران برترین تیم فوتسال قاره آسیاست و انصراف تیم نایب قهرمان از حضور در مسابقات جای تأمل دارد، هر چند این انصراف‌ها دور از ذهن نیست و در سال‌های گذشته نیز به کرات شاهد این اتفاق بوده‌ایم؛ برای مثال می‌توان به تیم‌های نامی نو اصفهان و سایپای تهران اشاره کرد که در فصل گذشته از حضور در جدول مسابقات انصراف دادند.

۵ مرداد روز قرعه‌کشی سوپرلیگ فوتسال زنان در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال است که برای اطمینان از این شایعات باید تا آن روز منتظر بمانیم!

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.