کد خبر : 235878
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مرداد 1401 - 13:22
-

پیروزی پُرگل ساراگوسا با کلین‌شیت دروازه‌بان ایرانی

پیروزی پُرگل ساراگوسا با کلین‌شیت دروازه‌بان ایرانی

تیم فوتسال ساراگوسا در شبی که یک نیمه دروازه‌بان ایرانی خود را در ترکیب داشت موفق به شکست حریف خود شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال ساراگوسا پیش از شروع فصل جدید فوتسال در اسپانیا، در یک تورنمنت دولتی با شرکت ۴ تیم دیگر حضور دارد که در اولین مسابقه خود در این تورنمنت موفق به شکست پُرگل حریف خود شد.

ساراگوسا که در نیمه اول این دیدار زهرا لطف آبادی، دروازه‌بان ایرانی خود را در ترکیب داشت موفق شد با نتیجه ۶ بر صفر این نیمه را به اتمام برساند؛ نیمه دوم هم با به ثمر رساندن ۹ گل دیگر ادامه یافت تا در نهایت ساراگوسا در شبی که یک نیمه زهرا لطف آبادی را در ترکیب داشت با نتیجه ۱۵ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

لطف‌آبادی که تنها لژیونر فوتسال زنان ایران در اروپا است در خصوص شرایط خود در اسپانیا گفت: این اولین حضور من در ترکیب اصلی تیم بود و از این بابت بسیار خوشحال هستم، سعی کردم تمام تمرکزم را روی موفقیت تیم بگذارم و خدا را شکر موفق شدم.

وی همچنین در خصوص رقابتش با دیگر دروازه‌بان تیم ساراگوسا ابراز کرد: تیم ما به‌تازگی یک دروازه‌بان برزیلی جذب کرده که از هفته آینده به ما اضافه خواهد شد، فکر می‌کنم رقیب بسیار سرسختی دارم، اما تمام تلاشم را خواهم کرد تا در ادامه نیز بتوانم در ترکیب اصلی تیم حاضر باشم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.