کد خبر : 241578
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 14:20
-

ایمانی: در هوای گرم گرمسار و در زمین اصول مهمان‌نوازی را به ایرالکو یاد خواهیم داد

ایمانی: در هوای گرم گرمسار و در زمین اصول مهمان‌نوازی را به ایرالکو یاد خواهیم داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتسال مابین ایرالکو اراک و سبحان فلز گرمسار پر بود از حاشیه‌هایی متن و خارج از بازی، ار درگیری لفظی و غیرلفظی بازیکنان و مدیران دو تیم در طول بازی تا درگیری رسانه‌ای دو تیم بعد از پایان بازی، موضوعی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتسال مابین ایرالکو اراک و سبحان فلز گرمسار پر بود از حاشیه‌هایی متن و خارج از بازی، ار درگیری لفظی و غیرلفظی بازیکنان و مدیران دو تیم در طول بازی تا درگیری رسانه‌ای دو تیم بعد از پایان بازی، موضوعی که حتی گفته می‌شود پای برخی از عوامل دو تیم را به کلانتری هم باز کرد. در این خصوص علی ایمانی مربی گلرهای تیم سبحان فلز گفت: بازی برای هر دوتیم از اهمیت بالایی برخوردار بود و نقش مهمی در تعیین جایگاه دو تیم در جدول ایجاد می‌کرد. تیم ما در نیمه اول روی دو اشتباه گل زود هنگام دریافت کرد و در شرایطی که بازی بصورت کاملا پایاپای دنبال می‌شد نیمه اول را واگذار کردیم. در وقت استراحت با صحبت‌هایی که با بچه‌ها داشتیم بازیکنانمان در نیمه دوم عالی کار کردند و عملا ده دقیقه پایانی بازی تیم ایرالکو یک تیم دفاع کننده مطلق بود و روی به ضدحمله آورد و بازیکنانشان مانند بازیکنان تیم‌های عربی با انداختن خود به روی زمین و اتلاف وقت در چندین نوبت، سرعت بازی را کم می‌کردند و فقط می‌خواستند بازی تمام شود.
ایمانی ادامه داد: دو دقیقه به پایان بازی با خطای عمد و اخراج بازیکن ایرالکو، تیم حریف چهار نفره شد و با حواشی در سکو و کنار زمین تمرکز تیم ما را برهم زدند و با هوچی‌گری بازی را به چالش کشیدند و با زد و خورد کادر مدیریتی و بازیکنانمان توسط عوامل خود بر روی سکو، سعی در برهم زدن جو و تمرکز و ایجاد رعب و وحشت در بازی کردند. البته این قبیل کارها در اراک سال‌های گذشته هم وجود داشته است و فکر می‌کنم سرپرست ایرالکو باید برای تمامی بازی‌های برگشت خود در خارج از خانه درخواست مجدانه از سازمان لیگ داشته باشد، چون می‌داند بازی‌هایی که زورشان در زمین بازی نمی‌رسد، چه بلایی سر تیم‌ها می‌آورند و برای کسب نتیجه چه‌ها که نمی‌کنند.
ایمانی درباره اتفاقات رخ داده گفت: با مدیرعامل تیم ما در جلوی چشم پسر کوچکش در کنار زمین و روی سکوها برخورد فیزیکی و ناشایست کردند، به رختکن تیم ما حمله کردند و بازیکنان مارا کتک زدند و در اقدام بسیار زننده مربی تیم ما را با شوکر بیهوش کردند. ارسال فیلم‌های تقطیع شده دیگر منسوخ شده و بدانند که فوتسال و اصل ورزش بر مبنای پهلوانی و ادب و بزرگی بنا شده و بنظرم گرفتن سه امتیاز بازی با این فجایع، ارزشی ندارد. شخص بنده بیست و اندی سال پیش و شروع اولین دوره لیگ برتر فوتسال که خیلی این عزیزان یادشان نیست و یا نبودند به عنوان بازیکن حضور داشته‌ام و بالا و پایین‌های زیادی در این رشته دیده‌ام، این را بدانید که فقط نام و کردار نیک است که می‌ماند و تا ابد ماندگار خواهد شد و فوتسال و این نتایج زود گذر است و از یادها می‌رود.
مربی تیم سبحان فلز در ادامه افزود: نمیدانم سرپرست کاملا حرفه‌ای ایرالکو از کدام بازی و در کدام سالن صحبت می‌کند، چون بنظرم توی سالن بغلی نبودند و خودشان به اصل ماجرا و دعوت کادر تیم سبحان فلز به هتل زاگرس در جهت ختم قائله هستند و مدارک این کارهای حرفه‌ای‌شان در کلانتری و فیلم‌ها و گریه‌های پسر ۱۱ ساله مدیرعامل تیم موجود است و نیاز به توضیح ندارد.
وی در پایان گفت: بهرحال بعضی از این عزیزان بتازگی و مدت کوتاهیست که قصد حضور در سطح اول فوتسال را دارند و این را باید بدانند که همه کف پوش‌ها مثل سالن ایرالکو نرم و عالی نیست و باید در سالن‌های سفت در اقصی نقاط ایران قدم بگذارند، و با حضور در گرمسار متوجه می‌شوند که هر بازی رفت، یک بازی برگشت نیز دارد. علی ایحال هوا در اردیبهشت ماه و شروع بازی‌های دور برگشت بسیار گرم و جهنمی است. در هوای گرمسار بی‌صبرانه منتظر حضور تیم ایرالکو هستیم و با مهمان‌نوازی و در کمال رسم ادب، اصول حرفه‌ای بودن را بهشان یاد خواهیم داد و در زمین نتیجه را جبران خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.