کد خبر : 249641
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 22:22
-

افضل: به دنبال نزدیک شدن به صدر جدول هستیم

افضل: به دنبال نزدیک شدن به صدر جدول هستیم

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: برای هفته‌های پیش‌رو در لیگ، بازی‌های سختی داریم اما با برنامه داشتن برای هر تیم به دنبال کسب سه امتیازها و نزدیک شدن به صدر جدول هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، علیرضا افضل پس از برد مقابل سن‌ایچ ساوه که عصر امروز برگزار شد، گفت: بازی خیلی خوبی را پشت گذاشتیم، سن‌ایچ از نظر فنی بهتر از ما بازی کرد، مدیریت، کادر و بازیکنان خوبی دارد؛ اما بازیکنان ما هم خوب جنگیدند و توانستیم از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند ادامه داد: ما نیاز داشتیم که سه امتیازها را جمع کنیم تا روز‌به‌روز کراپ واقعی را ببینیم و در آینده بهتر ظاهر خواهیم شد.

وی درباره بازی‌های پیش روی این تیم عنوان کرد: برای هر تیم برنامه داریم، حریف بعدی که سفیر گفتمان است نتایج خوبی گرفته و در ادامه راه بازی‌های سختی خواهیم داشت.

این مربی ورزشی با اشاره به داوری این بازی گفت: داوری خوب بود و خطاهایی که در گل‌ها تاثیرگذار باشد نداشتیم، درمجموع داوری در زمین ساوه با تعداد بالای تماشاگران سخت است.

کراپ الوند با برد مقابل سن‌ایچ ساوه ۱۰ امتیازی شده در رده هفتم جدول قرار گرفت و در هفته نهم که بعد از دو هفته تعطیلی لیگ برگزا خواهد شد، مقابل سفیر گفتمان که در رده سوم قرار دارد به میدان خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.