کد خبر : 249625
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 21:33
-

تقی‌پور: راه درازی داریم و از اشتباهات درس می‌گیریم/ ۴بار پیش افتادیم اما هر بار اتفاقات نتیجه را عوض کرد/ تقاضای بررسی صحنه‌ها را داریم

تقی‌پور: راه درازی داریم و از اشتباهات درس می‌گیریم/ ۴بار پیش افتادیم اما هر بار اتفاقات نتیجه را عوض کرد/ تقاضای بررسی صحنه‌ها را داریم

سرمربی مس سونگون ورزقان از دومین تساوی تیمش در لیگ گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم مس سونگون ورزقان در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال مقابل مهمان خود آنا صنعت به تساوی ۴-۴ رسید. صحبت‌های اسماعیل تقی‌پور سرمربی مس سونگون را در پایان این دیدار بخوانید:

 

*کاش همه می دیدند چه بلایی سرمان آوردند

حیف که بازی پخش مستقیم نداشت تا همه ببینند چه بلایی سر ما آوردند! از نظر فنی کاملا از حریف سر بودیم و اگر بچه‌هایمان کمی حواس جمع‌تر بودند می‌توانستیم حتی به اتفاقات عجیب هم غلبه کرده و پیروز از زمین خارج شویم.

 

* ۴بار از میزبان پیش افتادیم اما…

با وجود غیبت چند مهره تاثیرگذار به خوبی خود را آماده این دیدار کرده بودیم. ۴ بار از حریف در سالنی که جای سوزن انداختن نبود پیش افتادیم اما هر بار اتفاقاتی رخ داد که ما را از رسیدن به برد محروم کرد.

 

*درخواست بررسی داریم گرچه تاثیری روی نتیجه ندارد

نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم چون محروم کردن ما که طرف ضربه خورده ماجرا هستیم راحت‌تر از افرادی است که با اشتباهات خود تلاش یک مجموعه بزرگ را به باد می‌دهند. فقط خواهش می‌کنم برای اثبات عدالت در فوتسال هم که شده با شهامت صحنه‌های بحث برانگیز بررسی و در صورت تخلف با خاطیان برخورد جدی شود. البته این هم دو امتیازی که به سادگی از ما گرفته شده را بر نمی‌گرداند.

 

*تیم بزرگی داریم و با قدرت ادامه می‌دهیم

تیم بزرگی داریم که تک‌تک نفراتشان مرد روزهای سخت هستند. از اشتباهات امروزمان درس می گیریم و با کار و تلاش بیشتر شرایطی را ایجاد می‌کنیم که حتی چنین اشتباهات بزرگی هم حریفمان نشود. هنوز راه درازی تا پایان فصل مانده و انشالله با بازگشت غایبان و رفع یکسری جزئیات مهم مثل فصل گذشته اقتدارمان را به رخ خواهیم کشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.