کد خبر : 1720
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آبان 1392 - 15:58
-

بهادری: از فرش آرا می روم تا تیم حاشیه نداشته باشد/ فقط از دو تیم پیشنهاد ندارم!

بهادری: از فرش آرا می روم تا تیم حاشیه نداشته باشد/ فقط از دو تیم پیشنهاد ندارم!
ملي پوش فرش آرا درباره جدايي اش از اين تيم گفت:احساس کردم ماندنم در تیم، ممکن است اتفاق‌های منفی دیگری را به دنبال داشته باشد و خدای ناکرده اگر بحثی پیش بیاید، می‌گویند بهادری حاشیه درست کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری بازیکن تاثیرگذار و محبوب تیم فرش آرای مشهد بعد از اتفاق های جنجالی اخیر این تیم جدایی اش از فرش آرا را اعلام کرد.

 

به همین منظور مصاحبه ای با قدرت بهادری بازیکن تیم ملی و فرش آرای مشهد انجام داده ایم و دلایل جدایی اش را از او پرسیدیم. متن کامل گفت و گوی fut5al با بهادری را در ادامه می خوانید :

** چرا تیم فرش آرا در لیگ نتایج خوبی را کسب نکرده است؟

– در ابتدا باید این موضوع را یادآور شوم که تیم ما در نیم فصل بد نتیجه نگرفته و اتفاقاً نتایج خوبی هم کسب کردیم. ما در اول فصل در جذب بازیکنان سطح بالا عملکرد خوبی نداشتیم و بازیکنانی هم که با تیم به صورت شفاهی به توافق اولیه رسیده بودند حال یا به دلایل مالی یا پیشنهاد های بهتر از تیم های دیگر به تیم ما ملحق نشدند و در کل مدیریت باشگاه و سرمربی تیم نتوانستند ترکیب مورد نظر خود را که برای قهرمانی بود را جذب کنند. به همین دلیل بود که نتوانستیم جزو سه تیم اول لیگ و مدعی قهرمانی باشیم چون از لحاظ فنی و دانش سرمربی تیم ما هیچگونه مشکلی ندارد و فقط خالی بودن دست سرمربی از لحاظ بازیکن می باشد.

** دلیل جدایی ات از فرش آرا چیست؟

تصمیمی که گرفتم به دلیل اختلاف‌های به وجود آمده در تیم و همچنین کمی مشکل خانوادگی است. درگیری لفظی با ایمان احمدی، هم‌تیمی‌ام در بازی با حفاری به وجود آمد که این اتفاق در هر ورزش و تیمی طبیعی است. باشگاه نیز بعد از این اتفاق ما را به کمیته انضباطی احضار کرد. بعد از جلسه کمیته انضباطی همه چیز به خوبی تمام شد.

** پس مشکل چه بود؟

 – یکی از سایت‌ها در خبری عنوان کرد من در بازی با حفاری بعد از درگیری لفظی با احمدی، از سرمربی تیم خواسته‌ام او را تعویض کند. اما به جان دخترم قسم می‌خورم که هیچ گاه به خودم اجازه نمی‌دهم به سرمربی تیم چنین حرفی بزنم. مرتضایی هم مربی‌ای نیست که به حرف بازیکن دست به تعویض بزند. من تنها بعد از بازی به سرمربی گفتم چرا این بازیکن جلوی تماشاگران‌مان به من اعتراض کرده و می‌گوید چرا پاس ندادی. اما هیچ وقت درباره احمدی با مرتضایی صحبت نکردم.

** فکر می کنی این موضوع می تواند دلیل بزرگی برای جدایی باشد؟ باشگاه می توانست موضوع را حل کند…

– دلیل از این بزرگ تر نمی شود! به هر حال احساس کردم ماندنم در تیم، ممکن است اتفاق‌های منفی دیگری را به دنبال داشته باشد و خدای ناکرده اگر بحثی پیش بیاید، می‌گویند بهادری حاشیه درست کرد. به همین دلیل با باشگاه توافق کردیم که رضایت‌نامه‌ام را برای رفتن به تیم دیگری بدهد تا حرف و حدیثی پیش نیاید.

** پس مشکلی با سرمربی تیم نداشتی…

– به هیچ وجه. جناب آقای مرتضائی از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارند و به من هم در این مدت بسیار کمک کرده اند که همین جا از ایشان کمال تشکر و قدر دانی را دارم. ولی یک سری از مسائل در داخل باشگاه اتفاق افتاده است که احتمال دارد در هر خانواده ای اتفاق بیفتد. من با باشگاه و سرمربی تیم رابطه بسیار دوستانه ای دارم.

** با توجه به این موضوعاتی که گفتی آیا مدیریت باشگاه برای انتقال شما به تیم دیگر رضایت نامه می دهد ؟

– بحث جدائی من هنوز قطعی نشده و در نهایت باز هم می گویم که بنده در اختیار باشگاه هستم و هر تصمیمی که باشگاه فرش آرا بگیرد من مشکلی ندارم. اگر تصمیم به جدائی من از تیم باشد مطمئن هستم که مسئله رضایت نامه من توسط مدیریت باشگاه صادر خواهد شد و موضوع دوستانه حل می شود.

** چه تیمی را برای نیم فصل دوم انتخاب کرده ای ؟

– هر چه خدا بخواهد. به هر حال هر بازیکنی برای اینکه به رشد و موفقیت بیشتری برسد دوست دارد که همیشه در تیم های بالا نشین جدول بازی کند که من هم از این قائده مستثنی نیستم. پیشنهاد جدی هم از دبیری تبریز دارم و ممکن است نیم فصل دوم در تیم وحید شمسایی بازی کنم.

** تنها از دبیری پیشنهاد داری؟

– من تنها از دو تیم گیتی پسند و منصوری پیشنهاد ندارم! (با خنده). اما در بین تیم هایی که پیشنهاد دادند، دبیری از همه جدی تر است و تاسیسات و راه ساری هم پیشنهاد خوبی داده اند.

** و صحبت پایانی…

– من از مدیریت خوب باشگاه فرش آرا تشکر می کنم و انشاالله باشگاه در این چند روزی که از نقل و انتقالات نیم فصل مانده تصمیم نهایی را بگیرد تا من هم برای نیم فصل دوم تمرکز کافی را داشته باشم و با تمام قدرت برای تیمم بازی کنم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

hamed پنجشنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵

آقایون مرتضایی خواهش میکنم بخاطر طرفدارها بحث رو تموم کنید و قدرت بهادری را نگه دارید

محمد سليماني از قوچان جمعه , ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

اقای بهادری بازیکن با کیفیتی است ولیکن بأید جایگاه خود را حفظ کند امیدواریم مشکل أیشان حل شود و در مشهد ماندگار شود تیم دبیری از لحاظ شخصیتی مشکلات فروان دارد انشااله در تیم فرش آرا میمانی محمد سلیمانی از قوچان

مهدی درستکار احمدی .تربت جام چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

سلام جناب مرتضایی خواهشمندیم اقا قدرت رو نگه دارین اخه ی جورایی قدرت تیمه :-[

نام.... جمعه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

فقط نباید برودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد///////