افتخاری:در فوتسال جو خوبی وجود ندارد/این همه تلاش کردم آخرش گفتند فوتسال پسرفت کرده است/این تیم به نیمه نهایی جام جهانی نرسد دیگر هیچ تیم ایرانی نمی رسد/دربی را ببریم به کلمبیا می روم
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری درباره حضورش در مشهد مقدس برای تماشای بازی تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان و همچنین غیبت علی کفاشیان در این دیدار اظهار کرد: کفاشیان به مرخصی رفته است و در فدراسیون حضور نداشت. من هم قول داده بودم تا شروع جام جهانی از فوتسال حمایت کنم.


























