کد خبر : 1991
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1392 - 9:15
-

تجلیل فوتسالی ها از حماسه سازان ملبورن+ گزارش تصویری

تجلیل فوتسالی ها از حماسه سازان ملبورن+ گزارش تصویری
باشگاه دبیری همزمان با هشت آذرماه و سالروز پیروزی تیم ملی ایران بر استرالیا از حماسه سازان آذری زبان تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه تجلیل نمود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این مراسم با حضور آقایان دکتر منادی و مهندس سعیدی نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی، دکتر صادق نجفی شهردار تبریز، بهروان ، عزیز محمدی نایب رییس سابق فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان ، دکتر نواداد مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و همچنین عده ای از بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه و تعداد کثیری از پیشکسوتان فوتبال، مربیان و بازیکنان تیم‌های مختلف و خبرنگاران به میزبانی باشگاه دبیری در هتل شهریار تبریز برگزار گردید.


در این مراسم کلیپی از بازی ایران و استرالیا برای حاضرین پخش شده و در ادامه از حماسه سازان آذری زبان این بازی علی دایی، کریم باقری، حمید استیلی، مهدی پاشازاده، علی اکبر استاد اسدی و سیروس دین محمدی از طرف دکتر شهرام دبیری رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز تجلیل به عمل آمد.
دکتر شهرام دبیری در همایش تجلیل از حماسه سازان ملبورن ضمن عرض تسلیت شهادت امام زین العابدین (ع) و نیز گرامیداشت هفته بسیج و خیرمقدم به حاضرین گفت: امیدواریم در زندگی خود افکار بسیجی داشته و بسیجی وار زندگی کنیم و بسیج تنها به معنای یک جمعیت نیست، بلکه تفکر خدمت خالصانه توام با ایثار است.
وی با اشاره به ۸ آذر و بازی ایران و استرالیا گفت: پیروزی در دیدار مقابل استرالیا از جمله حوادثی بود که موجب شادی و شعف کل مردم ایران گردید و باید از عزیزانی که باعث شاد شدن دل مردم و ایجاد غرور ملی می‌شوند، تشکر و قدردانی کرد.
دکتر دبیری ضمن ارج نهادن به حضور پرشور مدیران و مسئولان استان و همچنین ورزشکاران، خبرنگاران و سایر اشخاص در این مراسم اظهار داشت : باید از آنهایی که سال‌ها تلاش کرده و عمر خود را نه تنها برای افتخار آفرینی بلکه برای شادی مردم نیز صرف کرده اند قدردانی نمود و ما به این عزیزان همیشه افتخار می کنیم که نه تنها از این نظر که برای این مرز و بوم افتخار آفرینی کرده اند، بلکه از نظر اخلاقی نیز همیشه نمونه بوده اند و روحیه پهلوانی داشته و دارند.
رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز افزود: استاندار محترم آذربایجان شرقی قول حضور در همایش داده بودند ولی بدلیل حضور هیئت تهرانی جهت بازدید از مناطق زلزله‌زده استان ، عذرخواهی نمودند؛ ولی ایشان از حمایت‌هایی که دوستان جمع حاضر از زلزله‌زدگان اهر، هریس و ورزقان انجام دادند، تشکر و قدردانی نمودند.
دکتر دبیری ادامه داد: همین حمایت این عزیزان پیشکسوت از زلزله‌زدگان یاد و خاطر جهان پهلوان تختی را زنده کرد و انشاءالله شما همیشه افتخار آفرین این مرز و بوم خواهید بود.
دکتر دبیری تصریح کرد: در زمینه ورزش و بخصوص فوتبال نیز تبریز مهد استعدادهای خیلی ناب بوده و اکنون اگر این استعدادها دوباره شکوفا بشوند در سطح ملی و بین‌المللی حرف‌های زیادی برای سخن گفتن خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.