کد خبر : 2480
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1392 - 22:45
-

اصغری مقدم: گفتند به اردوی جام ملت های آسیا دعوت می شوم

اصغری مقدم: گفتند به اردوی جام ملت های آسیا دعوت می شوم

شماره۱۷ دبیری تبریز که سهم بسزایی در چهارمی فصل گذشته این باشگاه و همچنین صدرنشینی کنونی نماینده تبریز داشته، در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران به بررسی عملکرد تیمش در نیم فصل اول پرداخت و گفت: اگر تیم دبیری تبریز هم اکنون در بالای جدول قرار گرفته و انشاالله با برد تاسیسات قهرمان نیم

شماره۱۷ دبیری تبریز که سهم بسزایی در چهارمی فصل گذشته این باشگاه و همچنین صدرنشینی کنونی نماینده تبریز داشته، در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران به بررسی عملکرد تیمش در نیم فصل اول پرداخت و گفت: اگر تیم دبیری تبریز هم اکنون در بالای جدول قرار گرفته و انشاالله با برد تاسیسات قهرمان نیم فصل می شود باز می گردد به زحمات تمامی بچه ها و مسئولان تیم از تدارکات گرفته تا عالی رتبه ترین مقام تیم. همانطور که وحید شمسایی هم گفته است ما بازیکن خاصی نداریم اما یک تیم خوب و همدل هستیم.

جواد اصغری مقدم با بیان اینکه رمز موفقیت دبیری تبریز قبول داشتن همدیگر است، ادامه داد: یکدست بودن تیم و اینکه همه همدیگر را قبول داریم نکته بزرگی در موفقیت تیم است. در باشگاه دبیری همه به هم احترام می گذارند و رفاقتی که داخل زمین داریم، بچه ها بیرون از زمین هم با هم دارند. مهمتر از همه آقای افشین دبیری است که بیشتر از یک مدیرعامل بوده و رفیق هم بچه هاست. به نظر من تنها عاملی که به تیم ما ضربه می زند این است که ما بازیکنان نخواهیم در این مجموعه رفیق باشیم.

وی تاکید کرد: الحمدالله از لحاظ مالی و مدیریتی هیچ مشکلی نداریم و وعده ها سر وقت عمل می شود همان طور هم بازیکنان با تمام وجود بازی می کنند که حائز اهمیت است. تیم خوب و همدلی داریم و با اینکه اکنون ملی پوش نداریم معتقدیم که همگی ملی پوش هستیم و لباس تیم ملی حق ماست.

این بازیکن باتجربه دبیری ضمن اشاره به هدف گذاری باشگاه برای قهرمانی افزود: امسال تمام فکر و ذکرمان برای قهرمانی است. ما به تیم های دیگر کاری نداریم. با وجود هوای بسیار سرد که خیلی شب ها به منفی۱۰ تا ۱۵درجه می رسد جلسه ای از تمرینات عقب نمی افتد و البته جوابش را هم گرفته ایم. از ۱۲هفته، ۱۰هفته را صدرنشین بوده ایم و در آستانه قهرمانی نیم فصل هستیم هر چند که به قهرمانی نیم فصل جایزه نمی دهند اما ادامه می دهیم تا پایان فصل قهرمان شویم.

اما اصغری مقدم در خصوص صحنه ای که در بازی با حفاری مصدوم شد و مریدی زاد توپ را به بیرون زد توضیح داد: پس از اینکه توپ را به جلو ارسال کردم از شدت فشاری که بازیکنشان بر روی پایم آورد، زانویم قفل شد. در همین حین توپ ضدحمله شد که همان لحظه نفر آخر شدم و دیدم که دارم لنگ میزنم. در همان نقطه که دردش از زمان فولادماهان کهنه شده بود پاهایم آسیب دیده بود. مریدی زاد هم توپ را به بیرون زد. به هر حال بازی جوانمردانه ای بود چون او تک به تک شده بود. ما هم از این حرکت ارزشمند او تشکر کردیم.

بازیکن با سابقه تیم ملی ایران در بخش دیگری از صحبت های خود از بازگشت احتمالی اش به تیم ملی خبر داد و گفت: با انتخاب خسوس به تیم ملی بازگشتم تا در گرندپری برای پیراهن کشورم به میدان بروم اما چون تیم ملی با تمام قوا نرفته بود نتیجه دلخواه را نگرفتیم. هر چند سومی نتیجه بدی نبود اما نتیجه خوبی هم نبود چون با تمام قوا نرفتیم. با این حال اگر به اردوی بازی با روسیه دعوت نشدم گفتند که می خواهند یکسری بازیکن جدید را امتحان کنند و به من استراحت داده شد. من شنیدم که گفته اند در اردوهای بعدی آسیایی هستید و حتما دعوت می شوید.

اصغری مقدم عصبانیت های عجیب خسوس در تورنمنت گرندپری را رد یا تایید نکرده، اما یادآور شد: همه آدم ها عصبانی می شوند اما اینکه هر کاری بخواهد انجام دهند درست نیست. ایرانی ها و مخصوصا بازیکنان ایرانی، آدم های احساساتی هستند. خاطرم هست که آقای شمس در دوران تیم ملی قبل از اینکه بخواهد فنی کار کنند بر روی مسائل روانی بچه ها کار می کردند و به همین خاطر هم بازیکنان با جان و دل برای ایشان بازی می کردند. از نظر من عصبانیت بیش از اندازه درست نیست چون نمی شود هیچ توجیهی کرد، شاید کسی علت دقیق آن را درک نکند و هضم نکند.

گفتنی است در کلاس مربیگری سطح یک آسیا به مدرسی شهاب سفال منش که هفته گذشته در نجف آباد اصفهان برگزار شد، جواد اصغری مقدم نیز حاضر شده و مدرک مربیگری خود را دریافت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خواننده خبر چهارشنبه , ۴ دی ۱۳۹۲ - ۰:۰۶

تو رو خدا یک ماهه مطالب سایتتون رو میخونم ۷۰ درصدش از دبیری و آقای شمس است . بابا ۱۴ تیم لیگ برتر داریم و کلی تیم لیگ یک واقعا اینقدر خبر کمه که فقط از دبیری و…. خبر میزنید ما که داریم نا امید میشیم کم کم باید بریم سراغ یه سایت دیگه نکنید اینکار رو . همه دارند فکر می کنند این سایت شده تریبون کسانی که همکاری خوبی با عوامل سایت دارند.

سلطان چهارشنبه , ۴ دی ۱۳۹۲ - ۸:۱۲

من با نظر ایشان موافقم حجم مصاحبه های شما با تیم دبیری و شمس خیلی زیاد است لطفا به این موضوع توجه داشته باشید دوستان عزیز اگر این وضع ادامه داشته باشد روی مخاطبان شما تاثیر زیادی خواهد داشت

سعید چهارشنبه , ۴ دی ۱۳۹۲ - ۷:۵۰

اسم این سایت را بگذارید سایت شمسایی و دوستانش!!!!!خیال همه راحت بشه از شما خیلی ناامید شدیم فکر میکردیم شما عدالت را در فوتسال دنبال میکنید ولی اشتباه کردیم شما هم بله!!!

بانام چهارشنبه , ۴ دی ۱۳۹۲ - ۸:۱۷

ردپای اطرافیان خسوس در این دعوت مشهود است!!لطفا بررسی کنید!!

پایگاه خبری فوتسال ایران چهارشنبه , ۴ دی ۱۳۹۲ - ۸:۲۶

با سلام و تشکر از کامنت های انتقادی شما دوستان
خواهشمند است از هر آی پی فقط یک کامنت گذاشته شود. آی پی های تکراری با تغییر نام و ایمیل در ادمین قابل رویت است.
باتشکر فراوان

کارن چهارشنبه , ۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵

زنده باد اصغری مقدم که هم. با اخلاق هم فوتسالش تموم نشودنی اقا جواد مخلصیم به مولا خیلی می خوامت. چاکرتیم اقا جواد گل

رضا.م چهارشنبه , ۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۲

جواد اصغری مقدم یکی از معدود بازیکنان فوتسال تو ایران هست که هم از لحاظ فنی وهم أخلاقی میتونه الگوی بسیار خوبی واسه جوانانها باشه،بهمین خاطر هم هست که تو این سن وسال بازم تو فوتسال ملی و باشگاهی میدرخشه…