کد خبر : 5559
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 10:44
-

رمضانی:مذاکره ای با افتخاری برای واگذاری امتیاز نداشتیم!

رمضانی:مذاکره ای با افتخاری برای واگذاری امتیاز نداشتیم!
قائم مقام باشگاه تاسیسات دریایی تهران، به خبر احتمال واگذاری امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال تاسیسات دریایی به دانشگاه آزاد واکنش نشان داد.

قائم مقام باشگاه تاسیسات دریایی تهران می‌گوید هنوز صحبتی برای فروش امتیاز تیم فوتسال این باشگاه به دانشگاه آزاد نشده است.
ولی الله رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خبر احتمال واگذاری امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال تاسیسات دریایی به دانشگاه آزاد، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این صحبت‌ها گمانه زنی است و هنوز با ما در این خصوص صحبتی نشده است. از آنجا که تیم تاسیسات وابسته به دولت است ما هم مثل اکثر تیم‌های دیگر منتظریم تا ابتدا تکلیف بودجه باشگاه مشخص شود و بعد از آن درباره فعالیت تیم فوتسال تصمیم بگیریم.

وی درباره صحبت‌های سید رضا افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) که گفته بود برای فروش امتیاز تاسیسات با مسئولان این باشگاه جلساتی داشته است، گفت: چنین چیزی نیست. ما نه با افتخاری جلسه‌ای داشته‌ایم و نه تلفنی با وی صحبت کرده‌ایم. ارتباط ما با افتخاری بعد از اتمام لیگ برتر، قطع شده است.

قائم مقام باشگاه تاسیسات در پایان گفت: به هر حال ابتدا باید تکلیف بودجه باشگاه مشخص شود تا مشخص شود می‌توانیم در لیگ برتر تیمداری کنیم یا خیر.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

حالا که تاسیسات تیم خوبی شده نگه داریدش

مربی پایه چهارشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

واقعا .تاسیسات با این پتانسیلی که نشون داد تو لیگی که گذشت میتونه با ترکیب این بازیکنای جوان و خوبش امسال نتایج خوبی بگیره….چه بسا که شاید با انحلال تیم سرنوشت این جوانها به جاهای خوبی کشیده نشه… امیدوارم این تیم بمونه. آقای صانعی جرات کرد و میدون داد به جوونا میتونه این سال پیش رو سال شکوفایی این جوونا و آینده سازان ملی ما باشه