کد خبر : 5962
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 16:48
-

باغبانباشی: مشکل روحی داشتیم و یکنواخت بازی می کردیم!

باغبانباشی: مشکل روحی داشتیم و یکنواخت بازی می کردیم!
بازیکن سابق تیم ملی معتقد است مشکلات روحی و ذهنی و ارائه بازی های یکنواخت باعث ناکامی تیم ملی شده است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال معتقد است دوندگی و تاکتیک‌های بازیکنان ما چیزی کمتر از ژاپن نبود، اما نداشتن تمرکز ذهنی همه چیز را نقش برآب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، احمد باغبانباشی در خصوص عملکرد ایران برابر ژاپن اظهارکرد: همانگونه که خسوس گفته بود بازی با ژاپن کاملا ذهنی و تمرکزی بود و هر تیمی که بهتر می‌توانست تمرکزش را حفظ کند پیروز میدان می‌توانست باشد که دیدیم ژاپن توانست با همین تمرکز ما را شکست دهد.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران نتوانستند تفکرات را در زمین پیاده کنند، افزود: در برابر ژاپن از لحاظ روحی روانی مثل همیشه نبودیم و اسم ژاپن دلهره‌ای را بر تیم حاکم کرده بود که کاملا در ساق بچه‌ها این دلهره مشخص بود چرا که در ضربات آخر نتوانستند دقت لازم را داشته باشند.

بازیکن ایران در جام جهانی ۲۰۰۰ گواتمالا با بیان اینکه ایران هم از لحاظ تکنیکی و هم خلاقیت فردی برتر از ژاپن بود، عنوان‌ کرد: ژاپن به خوبی ایران را آنالیز کرده بود و توانست به خواسته‌هایش هم برسد و ایران نتوانست بر بزرگترین مشکل‌اش که مسائل روحی روانی بود فائق آید و همین سبب شد که توپ‌های بچه‌ها وارد گل نشود، جالب است تمام توپ‌های طیبی در بازی‌های قبل وارد گل شد، اما همین توپ‌ها در برابر ژاپن وارد دروازه حریف نشد.

وی با بیان اینکه به نظر من بازیکنان به خوبی در بازی ژاپن توجیه نشده بودند، تصریح‌کرد: دوندگی و تاکتیک‌های بازیکنان ما چیزی کمتر از ژاپن نبود، اما نداشتن تمرکز ذهنی همه چیز را نقش برآب کرد البته روند تکراری تیم ملی در هر بازی نیز یکی از ضعف‌های ما در این مسابقات بود.

باغبانباشی با بیان اینکه هرچه در چنته داشتیم بقیه تیم‌ها می‌دانستند، ادامه داد: ما در آسیا از تمام تیم‌ها سر هستیم، ولی ژاپن و تایلند همیشه برای ما دردسرساز می‌شوند و متاسفانه ما شرایط را برای رویارویی با این دو تیم آماده نمی‌کنیم و مطمئن باشید همین مشکل در جام جهانی نیز یقه ما را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شیوه بازی با هر تیمی متفاوت است، اضافه کرد: در ۴-۵ بازی گذشته تیم ملی بازی‌های یکنواختی را دیدیم در صورتی که ژاپن در هر بازی روندی صعوی را داشت و در برابر ایران هم توانستند به خوبی دست ما را بخوانند.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

غلام دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱:۵۴

وقتی تیم ملی میبازه همه کارشناس میشن