کد خبر : 5941
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 11:29
-

شمس و شمسایی از دلایل ناکامی گفتند+ فیلم

شمس و شمسایی از دلایل ناکامی گفتند+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس و وحید شمسایی امروز با حضور در شبکه خبر به تحلیل دلایل ناکام تیم ملی در کسب عنوان قهرمانی و عملکرد فنی این تیم پرداختند. این برنامه که در قالب تحلیل و بررسی وضعیت ورزش ایران به صورت روزانه تهیه و پخش می شود ، امروز به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس و وحید شمسایی امروز با حضور در شبکه خبر به تحلیل دلایل ناکام تیم ملی در کسب عنوان قهرمانی و عملکرد فنی این تیم پرداختند.
این برنامه که در قالب تحلیل و بررسی وضعیت ورزش ایران به صورت روزانه تهیه و پخش می شود ، امروز به بررسی وضعیت فوتسال اختصاص داده شد.

حسین شمس و وحید شمسایی، با انتقاد از عملکرد خسوس کاندلاس، سرمربی اسپانیایی این تیم، خواستار برکناری او و جایگزینی کادرفنی شایسته تری شدند. وحید شمسایی گفت: خسوس حتی در انتخاب بازیکنان نیز درست عمل نکرد.

پس از دوم شدن ایران در رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا در ویتنام که با شکست برابر ژاپن رخ داد، عملکرد خسوس کاندلاس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی مورد نقد کارشناسان و چهره های کهنه کار فوتسال قرار گرفت.
حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در برنامه “هرروز ورزش” شبکه خبر، بی برنامگی را علت اصلی شکست برابر ژاپن دانست و گفت: آقای کاندلاس که هنگام آغاز کارش به پروفسور تاکتیک مشهور بود، در بازی با ژاپن هیچ تاکتیکی نداشت و بجای ما، این تیم ژاپن بود که با برنامه عمل کرد.
وی افزود: خسوس به بن بست رسیده و همه دیدیم که هنگام بازی و به خصوص در ضربات پنالتی او بیشتر از بازیکنان استرس داشت و نمی توانست کمکی به بچه ها بکند.

شمس اضافه کرد: امیدی به خسوس نیست و بهتر است مربیان موجه تری جای او را بگیرند و تیم را برای جام جهانی آماده کنند. این که می گویند تا دو سال دیگر خبری نیست و لازم نیست مربی جدید بیاوریم، توهین به جامعه فوتسال کشور است و ماندن خسوس، چه از نظر مالی و چه از نظر فنی به صلاح فوتسال ما نیست.
وحید شمسایی در برنامه هر روز ورزش شبکه خبر

وحید شمسایی، مربی جوان فوتسال کشورمان نیز نحوه انتخاب بازیکنان برای تیم ملی را یکی از مشکلات عملکرد خسوس دانست و گفت: در لیگ باشگاهی ما، بازیکنان توانمندی که می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند زیاد وجود دارد، اما آقای کاندلاس اصلا آنها را ندید و هیچ علاقه ای به دیدن بازی های لیگ نداشت. در حالی که بازیکنانی در باشگاه ها حضور دارند که تجربه و توانایی درآوردن یک بازی را دارند.
فیلم کامل سخنان شمس و شمسایی در برنامه هر روز ورزش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسنی زاده یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

شمس گفت من هیچ وقت ناکام نبودم در صورتی که در زمان ایشون در جام جهانی ۲۰۰۰ با فضاحت حذف شدیم!

نام ... یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

هر دو نا کام وباند بازند

نام ... یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹

کسب این همه قهرمانی ناکامیه!!!!!!!!

نام ... دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

برو………..

نام ... یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

اگه ایران قهرمان مشد که صداتون در نمیومد حالا ببینیم شما چیکار میکنی برای فوتسال ایران فکر کنم دیگه تو ۴تا نیایم

محمد یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

شمس ناکام نبود
چرا از خودت در میاری؟

علی عبدی یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸

جام جهانی ۲۰۰۰ گواتمالا ۷ گل از اسپانیا خوردیم، به آرژانتین باختیم و حذف شدیم!

میثم یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹

حسین شمس بهترین مربی ایرانی فوتساله بی تعارف بگم خاک بر سر کفاشیان

بهراد دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۶:۴۱

سال ۲۰۰۹ بهترین مربی جهان شد و۵بار ایران رو قهرمان اسیا کرد ودر۲۰۰۹ هم با تساوی با ایتالیا وبدلیل تفاضل گل کمتر ایران پنجم شد چی داری واسه خودت میگی

ناشناس دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۶:۴۳

تواسیا هیچ وقت ناکام نبود اون جام جهانی هم مال خیلی وقت پیش بود۱۴سال پیش

حسن دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۷:۱۰

اخه اقای شمس زشته از سنت خجالت بکش این چه کاریه مثل عقده أیها تاتیم نتیجه نمیگیره میای مصاحبه میکنی این از امسال اونم از ٢ سال پیش که تا صانعی. نتیجه نگرفت دست أصغری مقدم رو گرفتی اومدی تلوزیون زشته به خدا

رضا دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۲۹

بنام او
خسوس قبل از بازی این احساس زنده میکرد که حسابی ار نظر روحی قافیه رو باخته اینم بخاطر اینه که احتمالا موندشو منوط به قهرمانی در آسیا میدونستن بنظرم تیم اگه از نظر روحی در شرایط مساعدی بود نتیجه ازبکستان و شاید سنگینتر از اون در کمین ژاپن بود خود ژاپنی های هم میدونن با بخت و اقبال فراوان و نه بر اساس هوشیاری تاکتیکی سر مربیشون قهرمان شدن بنظر من باید خسوس بخاطر ایجاد همین استرس از گزینه ی سرمربی کری تیم ملی کنار گذاشته شه!

نام دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

آقایان از سال ۱۹۹۲ یعنی از زمان مایلی کهن تا امروز تیم ملی به ۴ تیم برتر راه نیافته حالا شمس و شمسایی دارند تو رسانه ها برای چی شلوغ میکنند؟؟؟ شمس که سال ۲۰۰۰ ان افتضاح را ببار آورد شمسایی هم تا تیم میبازه در همه شبکه ها ظاهر می شود دست شما دو نفر برای مردم بد جوری رو شده از کار زشت خود خجالت بکشیدآقایان شمسایی و شمس!!!!

امید سه شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۳۳

دنیا فوتسال ایران را به نامه اطورهایی مثل شمس و شمسایی میشناسه .اونایی که ادعایی دارند چرا تو فوتسال دنیا که هیچی تو آسیا هم کسی نمیشناستشون.