کد خبر : 5975
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 9:45
-

گلزاده: ثابت شد با موتور گازی نمی شود به آسیا رفت!

گلزاده: ثابت شد با موتور گازی نمی شود به آسیا رفت!
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: با ناکامی در آسیا با مانوری که قبل از آن بر روی یکسری از بازیکنان جوان شد، یاد جمله معروف افضل افتادم که گفت با موتور گازی نمی شود به آسیا رفت.

محمد گلزاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: جوانگرایی اتفاق خوبی برای هر رشته ورزشی است اما نه به شکلی کورکورانه که تمام آرزوهای یک تیم را بر باد دهد. در دوران شمس این جوانگرایی بود اما در کنار آنها چند بازیکن تجربه همیشه حضور داشت. در کل دست این بازیکنان درد نکند تا همین جا هم آنها بودند که با خلاقیت خود تیم را به فینال بردند.

وی افزود: اگر گرندپری۲۰۰۹ را به خاطر بیاورید آقای شمس تلفیقی از جوانان و باتجربه ها را به برزیل برد و دیدید که تا فینال هم بالا آمد و یا در ازبکستان هم همین جوان ها بودند که در کنار باتجربه ها درخشیدند و چهره های جدید فوتسال ما شدند.

گلزاده با بیان اینکه سهم افتخاری در اتفاقی که در ویتنام افتاد در مقابل سهم ترابیان ناچیز است متذکر شد: باید به آقای ترابیان گفت که بذری که پاشیدید امروز به ثمر نشست. آوردن خسوس کنار صانعی آن سال ما را در امارات سرافکنده کرد و حال تیر خلاص توسط همین دست نشانده ایشان به قلب فوتسال نشست. این تبعاتی دارد که با ما بازیکنان لیگ هم سرایت خواهد کرد همانطور که هر روز فوتسال عقب و عقب تر می رود.

وی نسخه امروز فوتسال را بازگشت سرمربی سابق به تیم ملی دانسته و یادآور شد: حال که با کنار گذاشتن شمس ۶سال است حسرت قهرمانی آسیا را می کشند بروند، پای او را ببوسند تا برگردد چراکه در این مدت جفای زیادی به او شده است. مربیان خوبی هم مثل سفال منش و شمسایی داریم که کنار باتجربه ها می توانند به تیم ملی کمک کنند.

این بازیکن باسابقه تیم ملی ایران ادامه داد: اتفاقی که برای تیم ملی افتاد در حقیقت مشت نمونه خروار فوتسال ما بود. وقتی هنوز تکلیف چهار تیم پلی آف مشخص نیست، وقتی تکلیف جام حذفی که خود آقایان طراحی کردند مشخص نیست، چه انتظاری دارید که تیم ملی این فوتسال درست عمل کند؟ چهار سال پیش را با الان مقایسه کنید.

گلزاده در خاتمه تشکیلات کوچک کمیته فوتسال را شایسته این رشته ندانسته و متذکر شد: برای این تعداد لیگ و بازیکن شاغل در آن و همچنین رتق و فیق تیم های ملی، کمیته فوتسال بسیار کوچک است. باور کنید اگر آقایان حسین زاده و درودیان و خانم محمدی در این کمیته نباشند باید همین الان در فوتسال را تخته کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 28 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یوسف دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

دمت گرم گلزاده

آرتان دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

احسنت، عالی بود
آفرین مرد با لیاقت و شجاع و نترس که حرف حق رو بدون پروا زدی
مطمئن باشید ملت پشت شما هستن

ناشناس دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹

Afarin Aqaye golzade, khoda kone ba harfaye shoma bozgtarha goshaye masolin baz besheo ye fekri be hale fotsal konan bazam mamnon aqaye golzade2

h.f دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

محکم، شفاف و محترمانه بود! بدون شک شما در آینده جزء بهترین مربی های حرفه ای فوتسال کشورمان خواهید بود ….

مجید دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲

اگه خسوس مربی بزرگی نیست حتما تو خیلی خوبی؟؟ خداییش چقدر خوشحالی از این که تیم قهرمان نشد
خوبه خودتون دیدید که بدشانسی باعث شد قهرمان نشیم.

نام دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸

این بنده خدا دیگه کیه داشته از خیابون رد میشده باهاش مصاحبه کردنند!!!!

فرهاد دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶

خداییش من تا حالا اسم این آقا رو تو فوتسال نشنیده بودم.بعضیا برای مطرح شدن حرفایرگنده تر از حدشون میزنن.حالا اگه شمسایی یه حرفی میزنه دلیل نیست که هر ننه قمری خودشه داخل ماجرا کنه

نام ... سه شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۳۴

خوب بچه جان سنت کمه که اسم محمدگل زاده رونشنیدی

نام ... پنجشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۳:۱۵

Ishon bazi kone teame meli bodan

نام دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷

فکر کنم از لیدر های تیم دبیری تبریزه چون پیراهن تنش شبیه دبیری تبریز است!! راستی از کی تا حالا لیدر ها هم کارشناس فوتسال شدن؟؟؟؟

فرشاد سه شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱:۴۱

دوستان یه ذره احترام به دیگران رو یاد بگیرن بد نیست !!!! واقعا کسی محمد گلزاده رو که چندین سال ملی پوش بوده و چندین دوره مسابقات آسیایی و گرند پریکس رفته رو نشناسه نمیتونه در مورد فوتسال اظهار نظر کنه !
اول برید فوتسال و بفهمید و فوتسالی هارو بشناسید بعد کامنت بزارید و اظهار نظر کنید . . . .

نام سه شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

آقای فرشاد من رفتم اسامی بازیکنان ایران در تمامی دوره ها رو که در همین سایت است نگاه کردم اسم این بابا اصلا نبود چرا به مردم دروغ میگویید؟؟؟ خجالت هم خوب چیزی است اشکالی نداره لیدر یک تیم هم نظر بده ولی بجای بازیکن خودش را معرفی نکند!!

بهزاد سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸

عزیزم حتما رفتی تو پلی تو گشتی والا ما که خیلی وقته میشناسیمش خیلی هم بازیکن خوبیه خیلی بهتر از اونایی که با پول اومدن بالا….

میثم17درگز دوشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰:۵۰

اقا داداش گل باید ب عرضت برسونم ک ایشون کسیه ک فصل قبل اینکه دبیری تبریز قهرمان شه مربی بازیکن تیم بود و تیمو برا قهرمانی جمع کردن و یکی از بهترین بازیکنایی ک تیم ملیو تو جام جهانی کوچک برزیل همراهی کرد.و کسیه ک با علی کریمی با هم تست فوتبال دادن. بهتره بیشتر تو اینترنتت بگردی تا ایشونو بشناسی..

نام ... سه شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹

پس بی زحمت از یه فوتسالی بپرسید محمد گلزاده کیه ، میگن بهتون !

نام سه شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳

از این سایت فوتسالی تر هم داریم؟؟؟

نا شناس چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

بابا محمد گلزاده تو برزیل توپ وقتی زیر پاش بود بازیکنای برزیل نمیومدن تو پاش …خدایش راست میگم من خودم بازیکن تیم ملی بودم و اونجا حضور داشتم…محمد جزبهترین شاگرد های مرحوم بابک معصومی بوده….احترام خوبه ….

نام چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰

ببخشید آقای ناشناس از کی تا حالا لیدر های دبیری تبریز بازیکی تیم ملی شدند ؟؟؟؟؟؟ بابا کلاغ رو دارید رنگ میکنید بجای قناری به مردم بفروشید؟؟؟ مردم رو چی فرض کردی آقای ناشناس ؟؟؟ دروغ هم دروغ های قدیم!!!

Amir پنجشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۳:۱۸

Ishon bazi kone teame meli bodan ba aghaye babake masomi nezhad ke be rahmate khoda raft va kapitane team meli bod agha babak dar morede kasi ke nemishnasi naharf

نام ... پنجشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۸:۲۴

در اینکه محمد علیزاده تیم ملی هم بوده شک نکنید ولی
ایشان فصل قبل هم بازیکن دبیری بودن چند صباحی هم به دلیل مشکلاتی تو تیم دبیری نبودن که خوب مشخصه مربیان خوب میشن مربیان دبیری!
ایشان در تیم بابک معصومی هم بازی کردن اما نه اینکه شاگرد ایشون باشن!
فوتسال را هم خوب میفهمم ولی مثلا صانعی ایشان را خط زد حالا دارن اون را محکوم میکنن که طبیعیه
بگردید ببینید دلیل مصاحبه با ایشان چی بوده? اونم مشخصه به لطف دوستان رسانه ای مطرح شدن والسلام!

نام پنجشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

داداش محمد علیزلده به گل زاده چه ربطی داره ؟؟ …… به شقیقه چه ربطی داره؟؟؟

نام پنجشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸

بالاخره اسم واقعی این لیدره لو رفت علیزاده !!!خسته نباشی برو به کار خودت برس بالام جان!!! با هر کسی این مصاحبه نکن !!! چون شما کارت حساسه ممکن اسرار مهمی رو بگی!!!!

Amir پنجشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۳:۲۰

Dadashe man boto to google bezan mohamad golzade be farsi mibini ke bazikone teame meli bode

نام چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹

آقا علیزلده بازم مصاحبه کن چون خیلی خیلی شاد شدیم !! سوژه ی باحالی برای خنده بودی به خدا چند وقت بود این قدر از ته دل نخندیده بودیم!! دمت گرم

بهزاد سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷

بازم وقتی اسم گلزاده رو سرچ میکنی یکی میاد بالا نه مثل تو که خودشو ناشناس جا میزنه نظرم میده خدا میدونه چه مشکلی باهاش داری که انقد سنگ معروف نبودنشو به سینه میزنی اگه بیکاری بگو به گلزاده اشنا زیاد داره دستتو یه جا بند میکنه اخه خیلی مرده

دانیال جمعه , ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

محمد گلزاده دایی من؛من افتخار میکنم که همچین ادم با شخصیتی دایی من باشه دمت گرم محمد

meiisam16 دوشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰:۵۶

Salam DAMET GARMMM PESAR DAEI ENSHAALAH HAMISHE MOVAFAGH BASHI
MAIE EFTEKHARI MAMNON BABAT HARFAT…..
…MEISAM.ARIAN.DARGAZ

نام شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶

واقعا متاسفم که گلزاده رو نمی شناسید. واقعا فوتسال بد بخته که حتی بازیکن تیم ملی شو نمیشناسن