کد خبر : 6065
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 10:30
-

صانعی: تکلیف تیم داری تاسیسات برای لیگ آینده مشخص نیست!/اگر امسال هم شرایط مانند پارسال باشد، در این تیم نمی مانم

صانعی: تکلیف تیم داری تاسیسات برای لیگ آینده مشخص نیست!/اگر امسال هم شرایط مانند پارسال باشد، در این تیم نمی مانم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی صانعی درباره علت تصمیم باشگاه فوتسال تاسیسات دریایی در کناره‌گیری از دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل میثاق تهران اظهار کرد: این تصمیمی بود که باشگاه گرفت و ما نیز تابع باشگاه هستیم. متاسفانه زمان برگزاری دیدارهای جام حذفی به هیچ وجه مناسب نبود و از ابتدا هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی صانعی درباره علت تصمیم باشگاه فوتسال تاسیسات دریایی در کناره‌گیری از دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل میثاق تهران اظهار کرد: این تصمیمی بود که باشگاه گرفت و ما نیز تابع باشگاه هستیم. متاسفانه زمان برگزاری دیدارهای جام حذفی به هیچ وجه مناسب نبود و از ابتدا هم موافق برگزاری دیدارها در این تاریخ نبودیم و می‌دانستیم به مشکل برخواهیم خورد. حتی این مطلب را به باشگاه و فدراسیون هم اعلام کردیم اما مسئولان توجهی به آن نداشتند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی افزود: اکثر بازیکنان ما شهرستانی هستند و بعد از لیگ به شهرهایشان رفتند. اگر بخواهیم آن‌ها را مجددا برای یک بازی به تهران بیاوریم، بسیار مشکل است چرا که برای آنها جا و مکان نگرفته بودیم. همچنین یک بازیکن برزیلی داشتیم که با پایان یافتن قراردادش پس از لیگ به کشور خود بازگشت. اگر رقابت‌های جام حذفی در اسفند و یا عید برگزار می‌شد، می‌توانستیم با بازیکنان‌مان به میدان برویم و مشکلی نداشتیم.

وی درباره آینده خود برای مربی‌گری در تیم فوتسال تاسیسات دریایی برای فصل آینده لیگ برتر خاطرنشان کرد: فعلا بحث عمده باشگاه در رابطه با ماندن یا نماندن در لیگ برتر سال آینده است و مشخص نیست که سال بعد تاسیسات دریایی در لیگ حضور داشته باشد یا نه. ما سال گذشته یک هفته مانده بود به آغاز بازی‌های لیگ تیم را بستیم و توانستیم با این اوضاع تیم را در لیگ نگه داریم. امسال اعلام کردم اگر قصد دارید در لیگ شرکت کنید، باید با تمام قدرت حضور یابید و لازم است حداقل دو ماه مانده به بازی‌ها، نسبت به جذب بازیکن اقدام کنید که بنا شد باشگاه در این باره تصمیم‌گیری کند. آن‌ها نیز هدف‌شان این است که اگر در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند، حضوری قدرتمند داشته باشند نه این که در رده‌های پایین جدول قرار بگیرند. بنابراین باید تا زمان تصمیم‌گیری باشگاه برای ماندن یا انصراف از حضور در لیگ برتر صبر کنیم.

صانعی درباره علت این تصمیم باشگاه برای ماندن یا انصراف از حضور در لیگ برتر فوتسال نیز گفت: در حال حاضر مهم‌ترین ایراد لیگ فوتسال ایران این است که بازی‌ها پخش تلویزیونی ندارد. به همین جهت شرکت‌ها و اسپانسرها تمایلی برای حمایت‌های مالی از تیم‌ها ندارند؛ چرا که تبلیغات آن‌ها از طریق تلویزیون پخش نمی‌شود و سودی برایشان ندارد.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی افزود: اگر شرایط مهیا شد دوست دارم در این تیم برای فصل آینده بمانم. البته چند پیشنهاد شهرستانی هم دارم اما به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌توانم آن‌ها را قبول کنم. فعلا هم هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه برای فصل بعد نداشته‌ام. سال پیش هم به خاطر دوستی با مدیرعامل تاسیسات دریایی به این تیم آمدم و تلاش کردم تا تیم در لیگ بماند. اما اگر امسال بخواهد شرایط مانند پارسال باشد، در این تیم کار نمی‌کنم.

وی درباره عملکرد تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: تیم ملی تا بازی‌های قبل از فینال عملکرد خیلی خوبی داشت اما جا داشت برای دیدار فینال از لحاظ روحی و روانی بیشتر حمایت شود و در ضربات پنالتی نیز باید تمرین‌های بهتری انجام می‌شد. دیگر این بازی‌ها تمام شده و باید به فکر بازی‌های جام جهانی و جام ملت‌های ۲۰۱۶ باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر عراقی شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

آقای صانعی شما در سال گذشته برای این تیم و جوانان آن زحمات زیادی کشیدید در صورت فراهم شدن شرایط در این تیم بمانید چرا که با حضور افرادی مثل شما این جوان ها امید به بازی دارند در غیر این صورت آینده ی آنان مبهم خواهد بود. در ضمن امسال سال شکوفایی این جوانان است . امیدوارم بهترین تصمیم در مورد این تیم بی حاشیه تهرانی گرفته شود . شما هم هر جایی هستی موفق باشی .

نام ... شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

با وجود جوانی خوب بازی میکردند ویقه خیلی تیمها را تو زمین بازی گرفتند
البته یک سوال که از توی خود مصاحبه هم معلومه اینکه چرا این تیم پایتختی هم بسیاری نفرات بومی نیستند?
لطفا هم نگید همه غیر بومی‌ها سرباز بودن که اونوقت می‌پرسم که مگه از برزیل هم میان ایران واسه سربازی?

نام ... شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

واقعا درست میگی ولی اطمینان داشته باش که اگه بخواهند با قدرت در لیگ تیم داشته باشند یعنی اینکه باید بیشتر پول خرج بشه که اون‌موقع دیگه دوست دارن پول با چاکریم مخلصیم و۰۰۰ وارد میشن و عاشق سینه چاک این تیم و پیراهنش و باشگاه میشن و بعدش هم یک فاتحه واسه بازیکنانش! بابا جوون کیلویی چند?تجربه مهمه?
چند بار هم که به لطف دوستان مطبوعاتی‌ چندتا عکس و مصاحبه از مدیرعامل باشگاه کار شد طرف هم دیگه کاملا متوجه میشه چه کار درستی کرده!
چندتای هم مشاور و مدیر فنی و ۰۰۰۰ پیدا میشن که طبیعیه! آخه اونها هم دستی تو آتش دارن و باید نون بخورند!
ما ایرانیها هم که خیلی مهربون هستیم و میگیم نون بریدن کار خوبی نیست!!ولی هیچوقت نمیگویم یارو از چندجا باید نون بخوره و نمی‌پرسیم تا چند سال باید نون بخوره و اینکه تعدادی تا چندین ساله دیگه هم خوردند که دارن میترکند مهم نیست!
بابا کمی هم به فکر سلامتی طرف باشین و بگذارید بقیه هم خرده نونی بخورند!!

نام ... شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

البته نیم فصل دوم نفراتی اضافه کردید ولی باز دهم شدید.تیم شما از نظر فنی ایراد داشت.مانند تیمهایی که تا به حال داشتید

امیر عراقی شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

آقای محترم شما اگر در جریان نیستی این را بدان ۴ بازیکن این تیم به دلایل مختلف از این تیم جدا شدند و به جای انها بازیکنان جدید اضافه شدند در ضمن به گفته همین سایت تیم تاسیسات فقط در نیم فصل دوم در جایگاه ششم از لحاظ امتیاز قرار گرفت .در ضمن تیم تاسیسات یک هفته مانده به مسابقات تشکیل شد خدا پدرآقای صانعی را بیامرزد که این تیم را در لیگ برتر در سال اول نگه داشت

یوسفی شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

استاد صانعی شما از تهران خارج نشوید چون ما دانشجویان شما ترم آینده روی کلاس های عملی شما حساب کردهایم اگر لمکان دارد در تیم تاسیسات بمانیدو اگر نشد از تهران خارج نشوید لطفا!! چون بچه ها بلاتکلیف میشوند تازه ما به شما عادت کردیم استاد!!! خیلی اردتمندیم آقای صانعی جدا از فوتسال به شما ارادت داریم . در ضمن پارسال هم تیم جوان و خوبی تا آحر فصل درست کردید به شما خسته نباشید میگوییم.