کد خبر : 7427
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1393 - 14:25
-

شمسایی:حرف بدی نزدم که افتخاری این‌قدر تند و صریح نامه بزند

شمسایی:حرف بدی نزدم که افتخاری این‌قدر تند و صریح نامه بزند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،وحید شمسایی در واکنش به فراخوانده شدنش به کمیته انضباطی اظهار داشت: اشکال ندارد، آدم را به جایی دعوت می‌کنند و ما هم به آنجا می‌رویم. الان هم در ماه میهمانی خدا هستیم که من را به کمیته انضباطی دعوت کردند و حتما روز ۲۱ مرداد همراه با وکیلم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،وحید شمسایی در واکنش به فراخوانده شدنش به کمیته انضباطی اظهار داشت: اشکال ندارد، آدم را به جایی دعوت می‌کنند و ما هم به آنجا می‌رویم. الان هم در ماه میهمانی خدا هستیم که من را به کمیته انضباطی دعوت کردند و حتما روز ۲۱ مرداد همراه با وکیلم هدایتی که اتفاقا ورزشی است و از دوستان بسیار خوبم هست ،پیش حسن‌زاده، دهمیانی و عبداللهی می‌روم.

وی با تاکید بر حفظ مواضعش در مورد خسوس کاندلاس خاطرنشان کرد: الحمدلله ما در کشور خوبی زندگی می‌کنیم که در آن آزادی بیان وجود دارد. من هم حرف بدی نزدم که سیدرضا افتخاری این‌قدر تند و صریح نامه بزند و به کمیته انضباطی فرا خوانده شوم. حرف من این بود که یک مربی ایرانی زمانی می‌تواند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد که سرمربی فعلی دچار سکته و مرگ شود. مرگ هم شتری است که در خانه همه ما می‌خوابد. یکی سکته می‌کند، یکی دچار مرگ مغزی می‌شود و این یکی از اتفاقات روزمره زندگی همه ماست. بنابراین این را در مورد من هم می‌توانند بگویند که هر وقت شمسایی مُرد مثلا فلانی جایش را می‌گیرد. فعلا هم که خسوس هست و اگر برای او اتفاقی بیفتد شاید تیم ملی به مربی ایرانی برسد.

آقای گل فوتسال جهان ادامه داد: یکی در نشست خبری از من پرسید که اگر از تیم ملی به تو پیشنهاد بدهند می‌پذیری که این حرف را زدم، حرف بدی هم نزدم که بخواهم از موضعم کوتاه بیایم. گفتند مسئولیت تیم ملی را می‌پذیری که گفتم این‌ها حالا حالاها هستند. افتخاری یک جا صحبت کرده و گفته که وحید شمسایی این حرف‌ها را به خاطر منافع شخصی‌اش می‌گوید، درحالی‌که هرگز این طور نیست. نمونه‌اش مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۲ است. من چون تیم انتخاب نکردم و به خاطر اینکه مبالغ پیشنهادی تیم‌ها،‌ رقم خوبی نبود قرارداد باشگاهی نبستم تا شأنم حفظ شود، به همین بهانه مرا از تیم ملی هم کنار گذاشتند در حالی‌که سه ماه قبلش در ۳۸ سالگی آقای گل آسیا شده بودم. من دنبال منافع شحصی‌ام نیستم بلکه دنبال فوتسال هستم.

شمسایی گفت: خوب است که فوتسال کمی از رشته‌هایی مثل والیبال و کشتی الگوبرداری کند. امروز ما در حال پس‌رفت هستیم. من حرف دلم را گفتم و حالا هم که خواسته‌اند به کمیته انضباطی می‌روم. ما یک خانواده هستیم و پای حرفی که زده‌ام، هستم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.