کد خبر : 7428
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1393 - 14:27
-

نظری: قطعا می‌توانیم موفق باشیم /هزینه زیادی برای رضایت نامه ام شد

نظری: قطعا می‌توانیم موفق باشیم /هزینه زیادی برای رضایت نامه ام شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مصطفی نظری اظهار داشت: چند روزی بود که با وحید شمسایی مذاکره می‌کردیم. او در فوتسال خیلی زحمت کشیده و هنوز هم با قدرت به عنوان مربی – بازیکن فعالیت می‌کند. پیشنهاد خوبی از سوی او دریافت کردم و با توجه به رفاقتی که با وحید داشتم، خیلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مصطفی نظری اظهار داشت: چند روزی بود که با وحید شمسایی مذاکره می‌کردیم. او در فوتسال خیلی زحمت کشیده و هنوز هم با قدرت به عنوان مربی – بازیکن فعالیت می‌کند. پیشنهاد خوبی از سوی او دریافت کردم و با توجه به رفاقتی که با وحید داشتم، خیلی کمک کرد که رضایت‌نامه‌ام را نوریل‌نیکل روسیه بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که برای دریافت رضایت‌نامه‌اش از باشگاه روسی چقدر هزینه شده است، تصریح کرد: این بین من و باشگاه سکرت است ولی هزینه زیادی شد که باشگاه خیلی کمک کرد.

نظری در مورد تیم تاسیسات گفت: تیم خیلی خوب با مدیریت قوی در لیگ برتر شرکت می‌کند. آقایان منوچهری و حلاجی آمده‌اند که حرکت خوبی در فوتسال انجام دهند. وحید شمسایی را به تیم‌شان آورده‌اند و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارند. من هم به عنوان عضو کوچکی به جمع آنها اضافه شده‌ام.

بهترین گلر دنیا در سال ۲۰۱۰ ادامه داد: حضورم در این تیم، یک گام خوب است، هر کاری از دستم بربیاید برای تاسیسات انجام می‌دهم. گرچه از تیم ملی دور شده‌ام اما انگیزه زیادی دارم که سال خوبی را سپری کنم.

دروازه بان تیم تاسیسات با بیان اینکه در این مدت تمرینات شخصی داشته و از آمادگی دور نشده است، تاکید کرد: تیم تاسیسات طبق برنامه وحید شمسایی امسال قصد دارد جزو سه، چهار تیم اول جدول قرار بگیرد و سال آینده برای قهرمانی بجنگد. با این هدفگذاری و با وجود وحید شمسایی قطعا می‌توانیم موفق باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

ممنون از این سایت خوبتون که واقعا مفید و جذابه.فقط تو نظر سنجی بهترین های لیگ واقعا اماتور گونه رفتار کردین و تو دنیا فقط تو سایت شما ۱۰۰ نفر تو تیم های منتخب بودن.همه جا رسم اینه تعداد مشخصی کاندید بهترین ها میشن از نگاه کارشناسان .امیدوارم ج انتقاد بنده رو بدین اقای مدیر سایت.بازم بهتون خسته نباشید میگم

نحمدحسین سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۵۹

دوره ی شماتموم شده استادالان دیگه وقته هنرنمایی جوان هایی مثل ایازی وفراهانی و…