کد خبر : 9038
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1393 - 13:39
دسته‌بندی نشده
-

ایران در گرندپریکس شرکت می کند

ایران در گرندپریکس شرکت می کند
عضو هیأت امنای مسابقات گرندپریکس برزیل گفت: شب گذشته هشت تیم شرکت‌کننده در مسابقات برزیل مشخص شدند که ایران هم یکی از تیم‌های آسیایی دعوت‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان اظهار داشت: شب گذشته بحثی طولانی با دوستان برزیلی برگزارکننده گرندپریکس داشتیم چون قرار بود تصمیم نهایی در مورد تیم‌های شرکت‌کننده در این تورنمنت گرفته شود که این اتقاق هم افتاد و متناسب با ظرفیت بودجه‌ای بسیار کم امسال برزیلی‌ها، تنها هشت تیم به مسابقات دعوت شدند.

وی ادامه داد: به این شکل شانس از تیم‌های متقاضی که خیلی هم دوست داشتند در گرندپریکس شرکت‌ کنند،‌ گرفته شد، تا جایی که آفریقا با وجود علاقمندی الجزایر، تونس، مصر و لیبی، نماینده‌ای در این دوره از رقابت‌ها ندارد و بیشتر تیم‌ها از همان آمریکای جنوبی هستند. معمولا این مسابقات با حضور ۱۴ یا ۱۲ تیم برگزار می‌شد و این برای دومین بار است که هشت تیم به این رقابت‌ها دعوت می‌شوند تا میزبان در تامین هزینه برگزاری مسابقات دچار مشکل نشود.

ترابیان هشت تیم دعوت شده به مسابقات را اینگونه معرفی کرد: برزیل، آرژانتین، کلمبیا و کاستاریکا از قاره آمریکا،‌ هلند و مجارستان از اروپا و ایران و ژاپن از آسیا به این رقابت‌ها دعوت شده‌اند. قرار شد که دعوتنامه ظرف دو سه روز آینده ارسال شود. تا جایی که من می‌دانم ایران صددرصد به مسابقات دعوت شده مگر اینکه تا زمان ارسال دعوتنامه اتفاقاتی که همیشه ممکن است در دنیا رخ دهد، نام تیم‌ها را تغییر دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.