کد خبر : 9075
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1393 - 13:41
-

افتخاری: نام نظری در لیست تیم ملی هست

افتخاری: نام نظری در لیست تیم ملی هست
رئیس کمیته فوتسال از حضور نام مصطفی نظری در لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدرضا افتخاری در مورد تشکیل کمیته فنی فوتسال اظهار داشت:” قرار شد جلسات بعدی ما هم با حضور همه اعضا ادامه پیدا کند و در مورد بحث‌های مطرح شده نیز عباس ترابیان به عنوان سخنگو توضیح خواهد داد.”

وی در مورد وضعیت تیم مقاومت البرز برای حضور در هفته دوم لیگ برتر فوتسال گفت:” گزارش کار را دنبال کردیم. اگر آنها در زمان تعیین‌شده که پنج روزه است، ورودیه را نپردازند، جلسه اضطراری هیات‌رئیسه سازمان لیگ تشکیل می‌شود و در رابطه با جایگزینی تیمی دیگر و وضعیت این تیم تصمیم‌گیری خواهد شد. فرصت پنج روزه آنها از روز ابلاغ (چهارشنبه) محاسبه شده است. ما به تیم‌ها گفته‌ایم که باید ورودیه را کامل بدهند و بعد در مسابقات شرکت کنند. همه تیم‌ها پول‌شان را پرداخت کرده‌اند و فقط مقاومت مانده است.”

افتخاری از حضور زودهنگام تیم ملی در برزیل خبر داد و در مورد گرندپریکس تاکید کرد:” تیم چند روز جلوتر به برزیل می‌رود تا یک یا دو مسابقه تدارکاتی نیز پیش از آغاز رقابت‌ها داشته باشیم و با آمادگی بهتری در گرندپریکس شرکت کنیم. خسوس نام ۲۵ بازیکن را به ما داده که از بین آنها ۱۴ نفر به برزیل می‌روند.”

رئیس کمیته فوتسال در مورد دعوت از مصطفی نظری گفت:” نام او هم در بین دعوت‌شده‌ها هست. تمام کسانی که در یکی دو سال اخیر ملی‌پوش بوده‌اند، به تیم دعوت شده‌اند تا آماده‌ترین‌ها درنهایت انتخاب شوند.”

وی در خصوص هفته اول لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد:” هنوز لیگ جا نیفتاده، هر چه جلوتر برویم حتما بازی‌ها جذاب‌تر خواهد شد. خیلی تیم‌ها تازه شکل گرفته‌اند و ترکیب تیم‌ها جدید است به همین دلیل زمان می‌برد که تیم‌ها به آمادگی کامل برسند. فکر می‌کنم از دو سه هفته دیگر هیجان بازی‌ها بیشتر شود و تماشاگران از بازی‌ها لذت ببرند.”

افتخاری در مورد اعتراض منصوری به بازی بدون تماشاگر و اینکه اخیرا تمام رای‌های انضباطی علیه آنها بوده، تصریح کرد:” آنها باید قبول کنند که کنترل خوبی روی تماشاگران‌شان ندارند. بازی آخر لیگ سال گذشته، یکی بلندگو به دستش گرفته و هر چیزی که خواسته به نفع تیم میزبان عنوان کرده است. خوشبختانه نماینده کمیته انضباطی در سالن شاهد ماجرا بوده و اتفاقا گزارشی که به کمیته انضباطی رفته، از سوی کمیته فوتسال نبوده بلکه براساس گزارش نماینده کمیته انضباطی بوده است. نباید در این موارد کوتاه آمد. اگر بخواهیم نرمش از خود نشان دهیم بازی‌ها به جنجال کشیده می‌شود.”

وی ادامه داد:” بازی‌ها باید در آرامش برگزار شود. امسال از کمیته انضباطی خواسته‌ایم که با جدیت و کنترل بیشتری بر بازی‌ها نظارت داشته باشند تا مسابقات را خوب به سرانجام برسانیم.”

افتخاری در مورد وضعیت ساختمان جدید کمیته فوتسال تاکید کرد:” کفاشیان کار را به پیمانکار داد اما آنها قیمت بالایی را پیشنهاد داده‌اند که ما نپذیرفته‌ایم. اگر پیمانکار رقم را کاهش ندهد، کار را به پیمانکار دیگری خواهیم داد اما اگر توافق کردیم کار را خودش انجام می‌دهد. فکر نمی‌کنم ساختمان کار زیادی داشته باشد و امسال حتما به آنجا خواهیم رفت.”

رئیس کمیته فوتسال همچنین در خصوص تورنمنت کویت گفت:” آنها هیج جوابی به ما نداده‌اند.”

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.