کد خبر : 9173
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1393 - 18:24
-

عباسیان به پایا سازه پیوست

عباسیان به پایا سازه پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسماعیل عباسیان دروازه بان ملی پوش تیم فرش آرای مشهد با قراردادی یک ساله به تیم پایا سازه تبریز پیوست. عباسیان بعد از پایان لیگ ۹۲ به صوت قرضی به تیم جونبوری تایلند پیوسته و با این تیم قهرمانی لیگ تایلند و نائب قهرمانی جام باشگاه های آسیا را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسماعیل عباسیان دروازه بان ملی پوش تیم فرش آرای مشهد با قراردادی یک ساله به تیم پایا سازه تبریز پیوست.

عباسیان بعد از پایان لیگ ۹۲ به صوت قرضی به تیم جونبوری تایلند پیوسته و با این تیم قهرمانی لیگ تایلند و نائب قهرمانی جام باشگاه های آسیا را کسب کرده بود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

سه ساعت پیش این خبر داده شده:
به گزارش نصرنیوز، اسماعیل عباسیان دروازه‌بان باتجربه تیم چونبوری تایلند سابقه بازی در تیم‌های علم و ادب مشهد در سال‌های ۸۶-۸۹ که مربی آن حمید بی‌غم و حمید شاندیزی و فردوسی مشهد در سال‌های ۹۰-۹۱ که مربی آن حمید شاندیزی و منصور مولایی و فرش آرا مشهد در سال ۹۲ که سرمربی آن مرتضایی بود و در فصل ۹۲ – ۹۳ با تیم چونبوری تایلند به مقام نایب‌قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا دست‌یافت که سرمربی این تیم نیز ژوزه ماریا پولپیس بود با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم پایا سازه آذربایجان پیوست.

اسماعیل عباسیان در سال‌های ۸۸-۹۱ در تیم ملی امید که مربیان وقت این تیم جوراندینو و مصطفی عمادی بودند حضور داشت و در سال ۹۲ به تیم ملی بزرگ‌سالان توسط خسوس کاندلاس دعوت شد و به همراه این تیم مقام سوم جام جهانی کوچک را کسب کرد.

همچنین امیر رئیسی بازیکن باتجربه فصل گذشته تیم فوتسال فرش آرا مشهد نیز با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم پایا سازه آذربایجان پیوست.

نام ... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۰۰

ممنون آقای عباسیان استفاده کردیم

گمنام دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱

آقایان اسماعیل عباسیان وامیررئیسی باآرزوی موفقیت برای شما عزیزان مشهدی

هواداران فرش آرا( قدرت RPG) چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۶:۲۷

با ارزوی موفقیت