کد خبر : 11103
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 - 9:38
دسته‌بندی نشده
-

داورزنی:غرور،اعتبار و محبوبیت منصوری برگشت

داورزنی:غرور،اعتبار و محبوبیت منصوری برگشت
سرمربی تیم منصوری می گوید با نتایج اخیر غرور و اعتبار این تیم بازگشته است.

رضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: باخت مقابل مقاومت تلنگری برای ما بود ،چون در آن بازی به غرور بچه ها و اعتبار منصوری لطمه وارد شد وتنها راهش هم برد تیم های بزرگ بود تا آن غرور، اعتبار و محبوبیت برگردد.
وی با بیان اینکه بازیکنان در این مدت با هم همدل شدند تا اعتبار ما برگردد افزود: هم بچه ها تلاش کردند و هم ما شکل بازیمان را تغییر دادیم و عوض کردیم که سبب شد تا هم گیتی پسند را دراصفهان ببریم و هم فرش آرا که تیم انصافا خوب و قابل احترامی است را شکست بدهیم.
داورزنی در مورد فرش آرا گفت: فرش آرا هم بازیکنای خوبی دارد و هم تیم جوان و با انگیزه ای میباشد و ۲،۳ سال است که با جوانگرایی که انجام داده،خوب نتیجه گرفته.
داورزنی با انتقاد نسبت به مسئولین شهرستان قرچک گفت:اگر بچه ها  بازی می کنند ، فقط به عشق هواداران است وانصافا تماشاگران هم سنگ تمام گذاشتند و مثل همیشه به بازیکنان انرژی دادند.
داورزنی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان مصدوم تیم زیاد است تاکید کرد:دوران بدنسازی خوبی نداشتیم و به همین شکل وارد بازی ها شدیم و بازی ها هم فشرده و پشت سر هم هست.
داورزنی در پایان با توجه به بازی سخت هفته آیندنه با مس سونگون در تبریز گفت:مس تیم خوبی هست و خوب هم هزینه کرده، ولی امیدواریم نتیجه بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.