کد خبر : 14350
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1393 - 9:34
-

مشهد به دنبال میزبانی ایران و برزیل

مشهد به دنبال میزبانی ایران و برزیل
مشهد آماده میزبانی بازی دوستانه ایران با برزیل است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی با استقبال از میزبانی مسابقات بین‌المللی گفت: آماده برگزاری دیدار دوستانه ایران و برزیل هستیم.

ابوالفضل کریمیان در خصوص مطرح شدن شهر مشهد به عنوان یکی از گزینه‌های میزبانی از تیم فوتسال برزیل عنوان کرد: در کمیته فوتسال استان برنامه‌های زیادی برای قطب شدن فوتسال استان در نظر داریم که یکی از آن‌ها میزبانی از رویدادهای بزرگ است و به همین دلیل درخواست خود برای این بازی را به فدراسیون داده‌ایم و آن‌ها نیز موافقت اولیه خود را اعلام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: میزبانی دیدار ایران و برزیل نیازمند برنامه‌ریزی و فاکتورهایی از جمله اسپانسر است که اگر هماهنگی‌ و همراهی استانی محقق شود، این اتفاق دور از ذهن نیست.

کریمیان افزود: از کلیت کار استقبال می‌کنیم ولی نیازمند وجود زمینه، ضوابط و هماهنگی‌های لازم هستیم.

رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی تاکید کرد: هنوز قطعیت میزبانی مشهد مشخص نشده ولی پیگیر این موضوع خواهیم بود و امیدوارم با همراهی فدراسیون، مشهد شاهد این رویداد باشد.

وی ادامه داد: خوشبخاته شرایط تیم‌های خراسانی در لیگ‌های فوتسال کشوری مناسب است و هیات فوتبال خراسان رضوی سعی دارد با برگزاری مسابقات بین‌المللی، فوتسال خراسان را بیش از پیش ارتقا دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.