کد خبر : 14897
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1393 - 13:28
-

افتخاری:به خاطر بدنسازی بد باشگاه ها شرایط بدنی ملی پوشان بد بود/خسوس از انتقادها عصبانی شده است

افتخاری:به خاطر بدنسازی بد باشگاه ها شرایط بدنی ملی پوشان بد بود/خسوس از انتقادها عصبانی شده است
رئیس کمیته فوتسال می‌گوید شرایط فیزیکی بازیکنان تیم ملی مناسب نیست و این مشکل به بدنسازی باشگاه‌ها بر می‌گردد. وی همچنین می‌گوید منتقدان با یک باخت هر کاری از دستشان بر بیاید انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری درباره ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ملی مقابل روسیه در دو بازی تدارکاتی اظهار کرد: “اول از همه باید از صدا و سیما تشکر کنم. آنها تلاش فراوانی کردند تا با وجود برگزاری مسابقات لیگ فوتبال و چند رشته ورزشی دیگر، مسابقات ما را هم روی آنتن بردند. خوشبختانه پس از رایزنی‌هایی که کمیته فوتسال با صدا و سیما داشت، آنها موافقت کردند تا بازی‌های تیم ملی را پخش کنند که همینجا از همکاری آنها تشکر می‌کنم.”

وی افزود: “به نظرم تیم روسیه نسبت به سال قبل بهتر ظاهر شد. آنها در حالی که سال گذشته به ایران باخته بودند، امسال پا به پای ما جلو آمدند و تلاش فراوانی کردند. باید قبول کنیم که وضعیت بدنی بازیکنان تیم روسیه از ما بهتر بود.”

رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد: “متاسفانه بدنسازی در باشگاه‌های ما حرفه‌ای نبوده و شرایط فیزیکی ملی پوشان مناسب نیست. ما نباید در دو بازی تدارکاتی اینقدر بازیکن مصدوم داشته باشیم. در هر صورت بازی با روسیه یی از سخت‌ترین بازی‌های تیم ملی بود. برگزاری چنین مسابقاتی کمک می‌کند تا به نقاط ضعف و قوت خودمان پی ببریم.”

افتخاری با تمجید از عملکرد علیرضا صمیمی دروازه‌بان تیم ملی خاطرنشان کرد: “در بازی دوم تیم ملی، صمیمی ثابت کرد که می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای مصطفی نظری باشد. ما باید روی این دروازه‌بان حساب ویژه‌ای باز کنیم.”

رئیس کمیته فوتسال در خصوص مصدومان تیم ملی از بازی با روسیه هم تصریح کرد: “حسین طیبی، فرهاد توکلی، تقی زاده، علیرضا وفایی و سنگ سفیدی بازیکنانی بودند که در بازی با روسیه مصدوم شدند ولی آسیب دیدگی آنها درجات مختلفی داشت.”

وی درباره برنامه‌های بعدی تیم ملی فوتسال، گفت: “ماه آینده برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به کرواسی سفر خواهیم کرد که لژیونرهایمان هم در این بازی به کرواسی خواهند آمد. همچنین کشور اسلوونی از ما دعوت کرده تا اوایل اسفندماه برای برگزاری دو بازی دوستانه به این کشور سفر کنیم که من باید آنرا ابتدا در کمیته فنی فدراسیون فوتبال مطرح کنم.”

رئیس کمیته فوتسال همچنین با اشاره به انتقاداتی که از تیم ملی و عملکرد این کمیته می‌شود، اظهار کرد: “همه هدف ما این است که تیم ملی سر و سامان یابیم. انتقاد کردن که از دست هر فردی بر می‌آید. کمک کردن به تیم ملی مهم است! هر کسی راهکاری دارد بیاید و به ما بگوید.”

افتخاری ادامه داد: “چرا وقتی تیم ملی ما شکست می‌خورد همه به ما حمله می‌کنند در حالی که خارج از ایران تمام مربیان حاشیه امنیت دارند. تیم ملی ژاپن سال گذشته سه بار به ایران باخت. آن موقع حتی یک نفر هم خسوس را تشویق نکرد ولی یکبار که در فینال جام ملتها مقابل ژاپن آن هم در ضربات پنالتی شکست خوردیم، همه بسیج شدند تا به تیم ملی حمله کنند.  توقع داریم به جای انتقاد کردن، به ما کمک کنند. اگر هم کاری از کسی بر نمی‌آید حرفی نزند.”

وی یادآور شد:” تیم ملی برای همه است برای همین باید کمک کنند تا تیم نتیجه بگیرد. همین تیم روسیه؛ ما در سال‌های گذشته حدود ۱۱ بار به روسیه باخته بودیم اما در همین دو سال اخیر که بارها با این تیم بازی کرده‌ایم، شرایطمان مساوی بود و حتی برتر هم بوده‌ایم. چرا منتقدان اینها را به روی مبارکشان نمی‌آورند؟!”

رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد:” وقتی تیم ملی یک باخت می‌آورد، هر کاری از دستشان بر بیاید برای تضعیف تیم انجام می‌دهند. تا جایی که سرمربی تیم ملی را عصبی کرده‌اند. معرفت هم چیز خوبی است. آیا اگر همین منتقدان جای خسوس بودند، از این رفتار خوششان می‌آمد؟ قطعا نه؛ آنها هم توقع حمایت داشتند.”

افتخاری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت بازی با برزیل، اظهار کرد:” برای این بازی اسپانسر که پیدا می‌شود ولی قبل از آن باید وضعیت حق پخش مشخص شود. اگر صدا و سیما تضمین پخش این مسابقه را بدهد، قطعا اسپانسر پیدا می‌شود و می‌توانیم بازی را برگزار کنیم. تا زمانی که صدا و سیما به ما قول قطعی ندهد، نمی‌توانیم کاری کنیم.”

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

افتخاری خسوس خواست بره لباساشو یادت نره بگیری.

نام ... جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

واقعا این بازی رو با بازی تیم ملی با برزیل مقایسه میکنی،??
برزیل بیاد ایران ببینم بازم میگی صمیمی جانشین خوبیه واسه نظری ???

نام ... جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰

خیلی زشته که نظری با صمیمی مقایسه میکنید
اصلا صمیمی تو فوتسال ایران دومی نداره
بهترین گلر حال حاضر ایران که بدون حاشیه و بدن سالم!!!!داره کار خودشه میکنه
مثل بعضی از گلرهای ایران نیست!!!!!!که با مصاحبه بخواد بیاد تیم ملی
علی فقط صمیمی

نام ... جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

نمیدونم کی هستی کجای این فوتسالی ،اخه اگه چیزی
میدونستی اینجوری نمیگفتی سال ۲۰۰۸ ،۲۰۱۲ یادت
هست کوچولو??نظری با همه فرق داره صمیمی باید حالا حالا
هاا بیاد کنار نظری گلری یاد بگیره

نام ... جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴

بابا نظری تمام شد
یه موقعی ناصرخان حجازی بهترین بود بعد از اون عقاب اسیا(عابدزاده)اومد که اونم تمام شد
یه موقعی پدران من و شما جوان بودن
نظری تمام شد رفت
الان فقط علی صمیمی
سلطان گلرهای ایران علی صمیمی اونم با پاهایی کاملا سالم نه مثل بعضی گلرها با پای مصدوم!!!!!!!!

نام ... جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶

خودت بداشون بدنسازی میذاشتی آقای مدیییییییییییررررررررررر…

یوسف شنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۰۷

اقای لفتخاری لابد طیبی هم خوب بدنسازی نکرده روسیه که مصدوم شده