کد خبر : 16960
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 - 12:00
-

کشاورز:تا پایان فصل سرمربی گیتی پسند هستم/توپ و میدان به صورت کامل در اختیار ما بود

کشاورز:تا پایان فصل سرمربی گیتی پسند هستم/توپ و میدان به صورت کامل در اختیار ما بود
کشاورز درباره حضورش به عنوان سرمربی تیم گیتی‌پسند و اینکه آیا او در این تیم می‌ماند یا خیر، گفت: در حال حاضر تصمیم گرفته شده که من تا پایان فصل با این تیم بمانم و سعی می‌کنم که تمام تلاشم را برای پیروزی و کسب نتیجه این تیم انجام دهم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز پس از تساوی تیمش برابر شهرداری ساوه اظهار داشت: بازی خوبی بود، فکر می‌کنم از کیفیت خوبی برخوردار بوده و تماشاگران حاضر از این مسابقه لذت بردند اما متأسفانه تنها ایرادی که در این مسابقه وجود داشت این بود که ما از موقعیت‌های زیادی که به دست آوردیم، استفاده نکردیم.
وی ادامه داد: توپ و میدان به صورت کامل امروز در اختیار ما بود اما متأسفانه به خاطر اینکه دقت کافی در زدن ضربات را نداشتیم، توپ‌ها گل نشد و ما به نتیجه تساوی رضایت دادیم.
سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه همه تیم‌های موجود در صدر جدول تساوی کرده که این مسئله به نفع تیم ما است اما اگر در این مسابقه پیروز می‌شدیم، شرایط خیلی بهتر می‌شد و در جدول، صعود چند پله‌ای داشتیم اما قسمت این‌گونه بود که تساوی کنیم.
وی افزود: اینکه تغییری در جایگاه ما صورت نگرفت، به خاطر این بود که تیم‌های در این لیگ قابل پیش‌بینی نبوده و بازی‌ها غیر قابل برنامه‌ریزی انجام می‌دهند به همین خاطر شرایط جدول اینگونه است.
کشاورز خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم در همه بازی‌هایی که داخل خانه و خارج از آن داریم، پیروز شویم تا امتیاز بگیریم و در این راستای نیز تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.
وی درباره حضورش به عنوان سرمربی تیم گیتی‌پسند و اینکه آیا او در این تیم می‌ماند یا خیر، گفت: در حال حاضر تصمیم گرفته شده که من تا پایان فصل با این تیم بمانم و سعی می‌کنم که تمام تلاشم را برای پیروزی و کسب نتیجه این تیم انجام دهم.
سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان پیرامون مصاف هفته آینده تیمش برابر حفاری اهواز خاطرنشان کرد: این مسابقه برای ما سخت بوده و باید برای پیروزی در آن تمام تلاش خودمان را انجام دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

من اول آمدم پایین صفحه به آقای ضمن احترام سلام عرض کنم بعد برم ضمن احترام متن مصاحبه و فرمایشات ایشان را بخوانم!

نام ... شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

اینکه آقای کشاورز فعلا در تیم میمانند که کاملا مشخص است بالاخره میلیونها تومانی رسیده و یک لقمه نون و پنیری میشه باهاش خورد پس فعلا بایستی ماند و در مقطع دیگری که پرداختها دیر شد دوباره حرفی زد و برای ادامه کار پول گرفتن اقدام دیگری کرد

نام ... شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

آقای خوراکچی گفته اند همه دقایق بازی را پیش بینی کرده و برای آن برنامه داشته اند ولی ایشان گفته بازیها قابل پیش بینی نیست و نمیتوان برنامه ریزی کرد!
کاری به قابل پیش بینی بودن یا نبودن بازی ندارم ولی ایشان صریحا اقرار کرده اند که برنامه برای بازیها ندارند !
ضمن احترام به ایشان پس مشخص شد وقتی بارها گفته شده که برنامه برای بازی ندارد و تقریبا همه نتایج بازیهای ایشان روی اتفاقات بازی و یا خلاقیت و تجربه بازیکنان گیتی همراه با روند داوریها و نظارتها بدست می آید درست گفته اند!
البته ببخشید این صحبت واقعا ضمن احترام زده شد

نام ... شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

این بازی نمونه دیگری از تقابل یک تیم به ظاهر قدرتمند که حتی به قول آقای خوراکچی تیم ملی محسوب میشود با یک تیم ضعیف و ته جدولی بود که منجر به نتیجه ای بهتر از مساوی برای تیم ملی نشد
آقایان مثلا مفسر و کارشناس و ۰۰۰ بازیهای تیم ایران با تیمهای ضعیف روی کاغذ مثل کلمبیا و ویتنام و ۰۰۰ و یا تیمی که در مقابل ایران دفاع کند هم مثل همین است و به جای تخریب سرمربیان وقت تیم ملی اگر چیزی بلد هستید به حل مشکل بپردازید وگرنه اگر قرار است مثل این آقای سفارشی م ۰ ک که روی نیمکت گیتی مثلا مربی بود فقط تماشاگر بازی باشید لطف کرده و اولا با نظرات تخریبی دیگران را خراب نکنید و دوما شما روی سکو بنشینید که هم بازی را بهتر ببینید و لذت ببرید و هم اجازه بدهید افراد کار بلد در جایگاه خود قرار گیرند

محمد شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

سلطان ایران فقط کشاورز

اصفهان شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

مقاومت تو ساوه این تیمو برده بود آقای کشاورز علی عابدین همون علی عابدینیه که شما و اون مربیه که از نجف آباد اوردینش بازیش نمیداد بابا باند بازیرو بذار کنار اون نکوبینم بندازید بره کجا بوده نکوبین نجف آباد بازم دمش گرم طاهری مدیر عامل که دید حقشو نمیدید گذاشت بره . بدهکاری های مردم هم بدید نرید واسه شرکت خودتون دستگاه بخرید جنتی بابا فکری بکن تیم داری نکنید آخر سر یکی بد ضربه ای بهتون میزنه.

نام ... شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

اصفهان اینو بدون احمد نکوبین سلطان میفهمی هم اخلاق هم از نظر فنی

نام ... شنبه , ۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶

نکوبین !!!!!! فنی حرفایی خنده دار نزن.

نام ... یکشنبه , ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰

خوب شما که پول دارید یک کم دقت در ضربات آخر هم میخریدید و بین بازیکنان تقسیم میکردید!!!
پس وظیفه شما چیه این یکی را هم باشگاه باید واسه شما بخره?!!