کد خبر : 18921
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 - 21:51
دسته‌بندی نشده
-

سمیعی:اتفاقات مشهد از پیش برنامه ریزی شده بود/یکسری کت و شلواری بدون دخالت نیروی انتظامی سمت ما حمله ور شدند

سمیعی:اتفاقات مشهد از پیش برنامه ریزی شده بود/یکسری کت و شلواری بدون دخالت نیروی انتظامی سمت ما حمله ور شدند
سرپرست تیم تاسیسات دریایی تهران در مورد اتفاقات بازی با فردوسی توضیحاتی ارائه کرد.

سرپرست تیم تاسیسات دریایی تهران در مورد اتفاقات حاشیه ای بازی تیمش با فردوسی مشهد به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: ابتدای بازی به خاطر نبودن برق ۴۵ دقیقه معطل شدیم و در شرایطی که برق به طور کامل نیامده بود به خاطر پروازی که به تهران داشتیم مجبور به بازی شدیم در حالی که ناظر بازی هم توجهی به این قضیه نداشت.

احمد سمیعی ادامه داد:هفته پیش به خطر نبودن پزشک بازی ما با نیم ساعت تاخیر برگزار شد و ناظر بازی اصرار زیادی به آمدن پزشک داشت اما این هفته هیچ توجهی به این قضیه نشد و بدون آمدن پزشک بازی کردیم که این برخورد دوگانه برای ما جالب توجه است.

سمیعی با بیان اینکه جرقه اتفاقات از جریان بازی زده شد تاکید کرد: داور همان ابتدا یک پنالتی اشتباه به ضرر ما گرفت و در ثانیه های پایانی هم اوتی که به نفع ما بود را به تیم حریف داد تا همان توپ گل شود.جالب اینکه نصیرلو برای قضاوت این بازی انتخاب شده بود اما نمی دانم چرا داوران بازی عوض شده بودند.

سرپرست تاسیسات با اشاره به اتفاقات پایان بازی گفت:با سوت پایان بازی مربی حریف که متولد سال ۷۱ است به سمت مدیراجرایی ما حمله ور شد و شروع به فحاشی کرد.یکسری آدم کت و شلواری آبی که مشخص بود متعلق به فردوسی بودند بدون دخالت نیروی انتظامی به سمت ما حمله ور شدند و از کادر فنی تا بازیکنان را به باد کتک گرفتند.به امیر شمسایی و شهاب سفال منش حمله شد.دندان حمید مشیری شکست و زمانی که وحید شمسایی در حال مصاحبه بود دوربین راشکستند.بعد از پایان بازی هم شیشه اتوبوس را شکستند که باید ۱۸۰ هزار تومان خسارت بدهیم.موبایل مصطفی نظری هم شکست.

سمیعی با بیان اینکه مشخص است این اتفاقات برنامه ریزی شده بود تاکید کرد: سناریو به طوری بود که هر نتیجه دیگری هم رقم می خورد این اتفاقات می افتاد.برای فوتسال متاسفم که حرمت هیچ چیز را نگه نمی دارند.اتفاقات مشهد از ساری هم بدتر بود و من برای این فوتسال متاسفم.

سرپرست تاسیسات در پایان گفت:ابتدای بازی مسئولان فردوسی به ما هدیه و زعفران دادند اما ما بعد از بازی همه آنها را پس دادیم.برای ما مسائل اخلاقی و فرهنگی مهم است نه این چیزها.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 20 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قطره شنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴

حاج احمد غمت نباشه

تماشاچی شنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸

سلام آقای سرپرست بازی پخش زنده بود و خطای پنالتی رو چند بار با حرکت آهسته نشان داد میتونی خودتون هم ببینید پس داور بازی رو مقصر ندونید

سعيد شنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲

آقای سمیعی مطمئنی برای شما اخلاق مهمه البته شما راخیلی نمیشناسم ولی یکی دوتا بازیکنا و مربیا ودرو…..تون را که میشناسم خیلی!!!اخلاق مدارند همه ایران بنامند جان تو…

نام شنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳

همیشه که نباید با داوری نتیجه بگیرید، یه بار هم خودتون تلاش کنید

هوادار شنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵

بیست تا بازیه شما با این کارا نتیجه گرفتین
حالا یه بازی هم برعکس شد

Amir Mahdian شنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵

In time ba har shahri k havadar dare moshkel dare eshgh ast sari

نام ... شنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵

خوبه اسم حمید مشیری رو آوردی،چون تقریبا کل اهالی فوتسال میشناسنش پس کاملا مشخصه که حق با فردوسیه،حمید مشیری کارش فحاشی و بهم زدن نظم و جریان بازیه،پس حقشه اگه بلایی سرش اومده

فوتسالی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰:۲۵

والا خداوکیلی ما هم مشهد بودیم وبه جز مهمان نوازی چیز دیگه ای ندیدیم چرا آقای سمعیی نمیخای بگی حمید مشیری باعث این همه جنجال بوده

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۹:۱۷

آی راست گفتی . تعجب من در اینه که فقط تیم حاشیه ها در مشهد مشکل خورد . این معلومه که مشکل خود این تیمه که همیشه حاشیه سازی میکنند وگرنه چرا تیم های دیگر اینطور نبوده
وای از مظلوم نمائی

مرتضی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰:۴۰

وزیر ورزش رسیدگی کن به ورزش فوتسال تیم پایتخت با این همه طرفدار درست نیست این رفتار نادرست و غیر اخلاقی با این تیم بشه.واقعا تمام بازیکنای فوتسال تاسیسات یکی از یکی گل تر هستن .

هواداران چالوسی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰:۵۴

تیم تاسیسات مساوی تیم ملی تمام بازیکنان تیم باید دعوت بشن تیم ملی تو رده های مختلف وحید شمسایی اقای گل جهان دعوتش نمی کنید تیم ملی مصطفی نظری چند دوره بهترین دروازبان جهان شده دعوت نمی کنید مجید ریسی که سلطان بازی فوتسال ده سال سابق بازی تو تیم ملی داره دعوت نمی کنید محسن منتظمی سلطان بازی فنی و تکنیکی یکی از بازیکنای نابغه فوتسال و استاد دعوتش نمی کنید .

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

بابا اخه چالوسیها از فوتسال چی سردر میارن از این فوتسال؟

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱:۱۵

بابا یکی این مشیریو از فوتسال بندازه بیرون

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱:۳۵

نعمتی سال دیگه تهران میایی اونوقت میفهمی چند چندیم

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۷:۳۷

دندون حمید مشیری سال ٨٢ شکست بازی پاس و پرسپولیس

نام یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۹:۰۱

این بنده خدا دیگه کیه ؟؟بابا حرف از اخلاق در مورد تاسیسات نزن که هر حاشیه و بی اخلاقی تو این فوتسال هست از تیم تاسیسات شروع شده !! تیم تاسیسات هر جا میره دعوا و فحاشی میشه اون پسره که تو نیمکت شما به ما و بازیکنان ما سراسر بازی فحاشی کرد ندیدی؟؟ تو کجا بودی ؟؟شما طاقت باخت رو ندارید میخواهید با جنجال و داوری ببرید ولی باید برید قوی بشوید و بجای حاشیه فوتسال یاد بگیرید!!!

مشهدی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

دوستان عزیز درود برشما
مامشهدی ها ازنسل نادرشاه افشاریم
چنانچه انسان خوبی باشید با نبات زعفرانی و مهر و تسبیح استقبال میکنیم و بعدشم شماره میدیم که خانوادگی اومدین مشهد در خدمتون باشیم یک سرم میبریمتون طرقبه و شاندیز ناهارم میریم حسین شیشلیگی که تا اخر عمرت همچی چیزی نتونی بخوری واما…
چنانچه پسر بدی باشی و بی ادبی کنی به روح نادرشاه افشار جهانگشای ایران زمین. انچنان حالتو میگیریم که تا ابد در دفتر خاطراتت داشته باشی و گذرت به مشهد نیفتد.
این مطلبو به تمامی دوستان انتقال دهید
دوستدارشما مشهدی بچه جاده قدیم
دوستون دارم

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

خوش آن دردی که درمانش تو باشی آقای شمسایی….. من متاسفم برای جوان هایی که اسطوره فوتسال کشورشان ایشان است . من به عنوان ناظر بازی برای فوتسال این کشور متاسف شدم.درست آقای نعمتی جوان است و کم تجربه اما مهم اینجاست که تا به حال خوش درخشیده و هنوز تیمی نتوانسته مقابل پاور پلی او دوام بیاورد.البته جناب شماسایی هم در تمامی مسابقات فوتسال این کشور درخشش خاص خودشان را داشته اند و گمان نکنم تیمی در کشور باشد که صابون آقای شمسایی به جامه اش نخورده باشدقصه بازی مشهد چیزه تازه ای نبود و این از فنون جناب اسطوره است.اما فکر میکنم بهتر باشد ایشان با توجه به سن و سالشان الباقی عمر خود را در دارالتادیب یا دارالمجانین سپری کنند.
تیم فردوسی با هدایا پذیرایی کرد در حالی که آقای شمسایی و سایر بازیکنانش در بدو ورود و زمانی تماشاچیان به احترام این تیم بلند شده بودند پشت خود به آنها کرد و این کار را از بازیکنان خود نیز خواست فکر میکنم همین برای معرفی ایشان کافی باشد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

آیا تیمی که قصد دعوا و یا اختشاش دارد هدایا اهدا میکند؟کدام تیم لیگ برتری به مشهد آمد و جز روی خوش دید؟آیا قطع برق سالن آن هم از طرف برق منطقه یعنب برنامه ریزی قبلی؟آیا کسی که می خواهد دعوا و اختشاش بوجود آورد با لباس فرم می آید؟آیا قصه تیم تاسیسات فقط در مشهد بوده و بس …..؟فقط باید تاسف خورد…
نظر سایر تیم ها در برابر تاسیسات دریایی چی میتونه باشه؟

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

آیا تیمی که قصد دعوا و یا اختشاش دارد هدایا اهدا میکند؟کدام تیم لیگ برتری به مشهد آمد و جز روی خوش دید؟آیا قطع برق سالن آن هم از طرف برق منطقه یعنب برنامه ریزی قبلی؟آیا کسی که می خواهد دعوا و اختشاش بوجود آورد با لباس فرم می آید؟آیا قصه تیم تاسیسات فقط در مشهد بوده و بس …..؟فقط باید تاسف خورد…
نظر سایر تیم ها در برابر تاسیسات دریایی چی میتونه باشه؟