کد خبر : 19041
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1393 - 9:45
-

باشگاه مس سونگون در ورزقان تنها تابلو دارد!

باشگاه مس سونگون در ورزقان تنها تابلو دارد!
رئیس اداره ورزش و جوانان ورزقان گفت: از باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان تنها تابلو و لگو باشگاه در سرزمین طلای سرخ ایران ورزقان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس اداره ورزش و جوانان ورزقان گفت: از باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان تنها تابلو و لگو باشگاه در سرزمین طلای سرخ ایران ورزقان وجود دارد.

منصور حضرتیان صبح امروز در جلسه هیئت‌های ورزشی شهرستان ورزقان اظهار داشت: جوانان و نوجوانان این شهرستان به باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان که در سال ۸۹ با یک مراسم باشکوه با حضور میهمانان استانی و جمعی از اهالی شهرستان ورزقان افتتاح شد، امید بسته بودند که شاهد پویایی ورزش باشند اما چند ماه بعد از تاسیس و راه‌اندازی آن، تنها تابلو باشگاه در محل خیابان امام ورزقان با یک دفتر، امید و آرزوی جوانان و نوجوانان سرزمین طلای سرخ ایران را ناامید کرد.

وی ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی و خطرات جانی معدن مس سونگون به مردم این شهرستان ورزقان وارد می‌شود اما در مقابل این همه خطرات منافع باشگاه را جوانان شهرستان‌های همجوار و استان‌های دیگر استفاده می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورزقان اضافه کرد: جوانان و نوجوانان شهرستان ورزقان در رشته‌های ورزشی ظرفیت بالایی دارند و با این همه محرومیت در چندین رشته ورزشی قهرمان استانی و کشوری مقام کسب کردند.

وی از عدم همکاری و مساعدت باشگاه فرهنگی ورزشی ورزقان به اداره ورزش و جوانان شهرستان و استفاده نکردن ورزشکاران این شهرستان در تشکیل تیم فوتسال امید انتقاد کرد و از مسئولان باشگاه خواست برای احیای ورزش و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی سطح شهرستان همکاری لازم را با اداره ورزش و جوانان داشته باشند.

حضرتیان در پاسخ به سئوالات جوانان و نوجوانان و ورزش دوستان ورزقان در خصوص برگزاری تمام مسابقات لیگ تیم در تبریز، گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان آمادگی کاملی برای برگزاری ادامه بازی‌های لیگ در شهر ورزقان دارد ولی متاسفانه مدیر عامل تیم توجه لازم به شهرستان ندارد و از برگزاری بازی در محل زادگاه تیم فوتسال ممانعت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.