کد خبر : 19713
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 15:15
-

هدایت از روی سکو / حرکت ارزشمند طاهری

هدایت از روی سکو / حرکت ارزشمند طاهری
حاشیه های بازی فرش آرا با گیتی پسند را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته ۱۹ لیگ برتر فوتسال ،یکی از جذاب ترین دیدار های لیگ را در پی داشت.فرش ارا در خانه میزیان گیتی پسند بود.
هر دو تیم مهمانان پیروز هفته ۱۸ بودند.فرش ارایی که از پیروزی برابر مقاومت امده بود وگیتی هم دبیری را شکست داده بود.اما این بازی حکایت دیگری داشت.
اخراج سپهر محمدی در همان دقایق اولیه ،شوکی به گیتی پسند بود. بدیع صنایع به میدان امد و ستاره تیمش بود.فرش ارا بود که گل اول را از فرار زیبای قدرت بهادری وگلزنی رضا صوفی به ثمر رساند.در این نیمه فرش ارا باز هم موقعیت های گل را توسط شهرام شریف زاده – رضا صوفی – ایما ن احمدی به دست می اورد که گل نمیشد.اما این تجربه گیتی پسندی ها بود که از دو اشتباه متوالی بازیکنان فرش ارا در دقایق ۱۸ و۱۹ توسط تقی زاده و اسماعیل پور به گل رسیدند.
نیمه دوم هنوز اغاز نشده بود که پاس رضا صوفی منجر به گل فرهاد توکلی و نتیجه برابر بود.فرش آرا حمله میکرد و گل ها به ثمر نمیرسد.ضد حملات گیتی پسند هم به سد حسین عظیمی بر میخورد که روزی پر فروغ را پشت سر گذاشت و ۵ سیو فوق العاده و دو تک به تک را مهار کرد.اما گلزنی جوان تیم فرش ارا که برای دومین بار در ترکیب تیم قرار میگرفت نتیجه را ۳-۲ کرد.هادی احمدی با فرار خود وشوتی سرکش گلزنی کرد.در ادامه موقعیت های متعددی ایجاد شد که سهم فرش ارا ۲ موقعیت و گیتی پسند ۳ موقعیت بود که گلر ها موفق تر عمل کردند.
در حالیکه تنها یک دقیقه به پایان بازی مانده بود ،تاکتیک ۵ نفره محمد کشاورز میتوانست به ضررش شود که فرهاد توکلی از راه دور دروازه را نتوانست بازکند.اما لحظاتی بعد اشتباه مدافع فرش ارا ،احمد طاهری را صاحب موقعبت کرد ودر حالیکه ۴۰ ثانیه به پایان بازی مانده بود ،نتیجه ۳-۳ شد.
اما هنوز این بازی هیجان انگیز ادامه داشت.در لحظات باقیمانده ابتدا فرش ارا میتوانست توسط شریف زاده به گل برسد که نشد و گیتی هم در ۲ ثانیه مانده به پایان بازی به تیر دروازه فرش ارا زد تا این دیدار حساس وزیبا ۳-۳ به پایان برسد.
– با توجه به مشکلات دیدار فردوسی و تاسیسات ،ماموران انتظامی بیشتری در سالن بودند که خوشبختانه هیچ مورد حاشیه داری در طول بازی رخ نداد.
– غلامعلی مرتضایی (مدیر عامل ) – برادران ( رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی ) – سعید جوشش (سرمربی ابومسلم) و دو نفر از اعضا هیات مدیره باشگاه فرش ارا (موسوی – جبلی) از نزدیک این دیدار را مشاهده کردند.
– در ابتدای بازی فرش ارا با بنر(من عاشق محمد هستم) مراسم اغازین را برپا کرد و البته گیتی پسند با پبراهن منقش به نام حضرت محمد (ص) بازی کردند.
– اگر چه محمد کشاورز به علت محرومیت نمیتوانست در کنار تیمش باشد وطبق قانون باید از جایگاه بازی را تماشا میکرد ،اما او در تمام مدت بالای سر تیمش از کنار نرده های تماشاگران بود.
– دبیر کمیته فوتسال (جابری ) به علت حساسیت بازی، ناظر ویژه این دیدار بود.
– در این دیدار جدا از سپهر محمدی که اخراج شد ،تقی زاده از گیتی و فرهاد توکلی از فرش ارا کارت زرد گرفتند.
– در پایان بازی مدیر عامل فرش ارا تعدادی از خبرنگاران را که در سالن بودند را جمع کرد و از حمایت های انها و همچنین زحمات رسانه ای ها تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد اتفاقات تلخ هفته گذشته دیدار فردوسی وتاسیسات دیگر رقم نخورد.
– حرکت ارزشمند طاهری پس از گلزنی در دقایق پایانی و بوسه زدن به نام پیامبر اعظم که بر روی پیراهن های گیتی پسند عنوان من عاشق محمد(ص) هستم ، بسیار دیدنی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳

چرا هرجایی که گیتی پسند بازی داره اقای جابری ناظر ان بازی می باشد؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا جواب دهید
باتشکر

علیرضا شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲

وقتی مربی اخراج میشه مگه نباید بره جایگاه؟
مگه وظیفه ناظر بازی چیه؟!!!!!!!!!!!!
چقدر لابی واای

عشق فوتسال دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۰۹

کار طاهری واقعا با ارزش بود

علیرضا شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸

آیا مربی که اخراج میشه نباید بره روی سکو؟!!!!!
آیا وظیفه ناظر بازی نیست ایشون رو هدایت کنه؟

نام ..حمید یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۲۷

چون تنها کسی که هم هیکل پارسایی(سرپرست گیتی) هست جابریه

ناشناس یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

خوب چی میشد ی عکس از حرکت ارزشمند طاهری میزاشتین؟

سعید یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

گیتی پسند تیم اخلاق لیگ برتر
دقت کردید امسال بی حاشیه ترین تیم گیتی پسند هست

عشق فوتسال دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۰۷

کار کار طاهری

عشق فوتسال دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۰۶

کار طاهری واقعا با ارزش بود